Az alapot az online piactér azon felmérése adta, amelynek első tíz helyezettjéből válogatott a stáb. A parfüm, a toll és a kozmetikumok mellett a névjegykártyatartó és az mp3 lejátszó is bekerült a legfontosabbak közé, de ezen kívül kell még fényképezőgép, mobiltelefon, tablet – ez a három akár egy is lehetne -, pénztárca és (nap)szemüveg is. A VeryFirstTo ez utóbbiakat választotta ki és egy idén indult új luxusmárka táskájába tömte.
A Jam Love az egyik legújabb brit „táskás cég”, amelynek a Shibaura a csúcsmodellje. Érdekesség, hogy maga a kézitáska egyébként a teljes vételár kevesebb, mint 5 százalékát teszi ki. A 10 325 angol font ugyanis főként olyanokra megy el, mint egy Vertu Signature Touch telefon, egy Burberry bőrpénztárca, egy iPad Air, egy Sony Cyber-shot RX100 III fényképezőgép és egy Gucci napszemüveg.