Valami biztosan készül, de hogy mi, arról az Apple hagyományainak megfelelően csak találgatni lehet. A legtöbb pletyka a hivatalosan eddig sosem elismert iWatch projektről szól, aminek most újabb lökést adott a svájci luxusóra-bizniszből érkező szakember. Mindemellett nehéz elképzelni, hogy az Apple okosórája – egyáltalán bármilyen okosóra – konkurense lenne a Tag Heuer-nek, az Omegának és társaiknak, de erről csak a bemutatása után lehet bármi biztosabbat mondani.
Két kérdés az iWatch-tól függetlenül felmerül: mit csinál ennyi luxusipari szakember az Apple-nél és hogy luxusmárka lesz-e az Apple? Utóbbira bátran lehet nemmel felelni: az Apple egy prémiummárka, aminek éppúgy vannak olcsóbb, a tömegek számára is elérhető modelljeik (iPad, MacBook Air, stb.), mint méregdrága célszerszámaik (Mac Pro). Profilt persze válthatnának, csak éppen felesleges, a biznisz ugyanis elképesztően hasít. Az első kérdés ettől függetlenül él, sőt: az elmúlt időszakban felvett és bizonyára busásan megfizetett szakemberek tudását aligha csak egy termékre akarják használni, tehát könnyen elképzelhető, hogy a jövőben több izgalmas termékkel találkozhatunk a paletta felső végéből. Már alig várjuk!