A DVTK új edzője rögtön kitett hat játékost a keretből
Olvass tovább...
A Borsodi márka volt marketingvezetője, Juhász Péter TIbor elvesztett egy fogadást. A többit mutatjuk...
Juhász Péter Tibor a Borsodi márka volt marketingvezetője, és Marosi Gergő, a sör ügynökségének, a Mitónak a kreatív igazgatója fogadtak. Méghozzá abban, hogy a Borsodi Szituk kampányával nyernek-e valamely reklámversenyen ezüstérmet – írja a Kreatív.
Olvass tovább...
Nos, a végeredmény jobban sikerült a vártnál:
a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és a Kreatív Hipnózisán is második helyet értek el.
A fogadást elvesztő Juhász Péter Tibornak így el kellett énekelnie a DVTK-indulót a Fradi-stadionnál. Íme a bizonyíték:
Olvass tovább...