Ilyen mutatókkal hogy lehet kiesni a magyar bajnokságból?
Olvass tovább...
Bizarr „marketingstratégiával” rukkolt elő az MTK. A futball csapat vezetői Bónuszbrigádon kínálják a leértékelt bérleteket. Meglehetősen unortodox lépés ez az NB II-be kieső klubtól.
[[adv]]
Szurkolj a helyszínen egy egész szezonon keresztül: bérlet az MTK Budapest labdarúgó csapatának 2019/2020-as szezonjának hazai bajnoki és Magyar Kupa mérkőzéseire
- olvasható a Bónuszbrigád oldalán. Valljuk be, az azért ritkaságszámba megy, amikor egy 23-szoros bajnok labdarúgó klub vezetői egy akciós szolgáltatásokat kínáló online oldalon próbálják verbuválni a szurkolókat a stadionba. Az MTK-nál nem érzik kínosnak az akciót, legalábbis a klubházban. A szurkolók körében talán már annyira nem népszerű a dolog, lázadásra még nem kell gondolni.
Olvass tovább...
A Bónuszbrigádos bérlet 8990 forintba kerül, a weboldal ezért cserébe impozáns környezetet és Merkantil Liga-meccseket ígér. Ha valakinek nem lenne világos, ez az NB II, az MTK ugyanis tavalyi feljutása után idén újra kiesett a második vonalba. Bizonyosan ez áll amögött, hogy klub már bónuszoldalon kínálgatja a bérleteit.
Az MTK a magyarfutball.hu összesítése alapján egyébként nem állt rosszul a nézőszámával. A 2018-19-es idényben átlagosan 2556 szurkoló volt kíváncsi a csapatra élőben meccsenként. Ez a hetedik hely az NB I-es csapatok sorában.
Olvass tovább...
A B szektorba, ahová a bónuszbrigádos bérlet szól, egyébként 12000 forintba kerül a jegy, a 25 százalékos engedmény tehát azért nem rossz. A sportközgazdászok ugyanakkor minden esetben elmondják, ha egy klub ingyenessé teszi a belépést, vagy radikálisan leszállítja a jegyek/bérletek árát azzal nem feltétlenül fogja a stadionba vonzani a nézőket. Ez ugyanis pusztán saját terméke értékének leszállítása, s nem kidolgozott marketingstratégia.