Az adidas hivatalosan is bemutatta a 2019/20-as szezonra tervezett Juventus mezt, ami legalább annyira megosztotta a szurkolókat, mint pár éve a logó kérdése.
A csapat Instagram és Twitter oldalaira „Be the stripes” hashtag-el került ki a legújabb Juve-mez, a hagyományos csíkoknak viszont nyoma sincsen. A felső egyik fele fekete, a másik fehér, középen pedig egy rózsaszín sáv osztja ketté a mezőket.
Ez utóbbi szín volt a klub legelső mezén, így a választás teljesen érthető és szimpatikus, hiszen visszanyúl a történelmi gyökerekhez. A felháborodást nem is ez okozza, hanem a fekete-fehér csíkozás teljes hiánya. A zebracsíkok 1903 óta eggyé váltak a klub nevével, így a legtöbb szurkoló számára elképzelhetetlen, hogy a megváljon tőlük.
[[juve]]
Tavaly már azért is aláírásgyűjtésbe kezdtek a rajongók, hogy eltűnjön a fekete háttér a Jeep szponzorfelirat mögül. Ki tudja mi várható most, egy ekkora változtatás után? Az olasz bajnokság nyertese egy 39 másodperces videót is készített a mez bemutatásához, amely alatt elindult a kommentháború a Juventus Instagram-oldalán.
Sokan egyenesen undorítónak tartják az új dizájnt, mások szerint egy 116 éves legendát rombol le az adidas. Akadnak olyanok is, akik védelmükbe vették a felsőrészt, mert modern és letisztult. Az ellenlábas csapatok szurkolói pedig máris megkezdték a torinóiakon való élcelődést.
A Juve a 36. fordulóban, vasárnap 2-0-ra kikapott a Roma vendégeként. A torinóiak már bajnokok, a fővárosiak hatodikak, és a BL-indulást érő helyért hajtanak.