Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Már most rengeteg jegyet értékesítettek a Magyar Nagydíjra

Már most rengeteg jegyet értékesítettek a Magyar Nagydíjra

Sport & Szabadidő

Már most rengeteg jegyet értékesítettek a Magyar Nagydíjra

Sport & Szabadidő

Promotions - 2018.03.08. 15:04
A sportvezető a Digi Sport Reggeli Start című műsorában mesélt arról, hogy tavaly szinte rekordbevételük volt, de időarányosan már most 30 százalékkal afölött tartanak a jegyeladásban. A Bronz 1-2 lelátót bővíteni fogják, és mivel az olcsóbb jegyek már elfogytak, ezért mobillelátókat is építeniük kell. Gyulay hozzátette, mindez azért is biztató, mert a Forma-1 még el sem indult, és az első, ausztráliai futam után további növekedésre számít.

Az elnök-vezérigazgató felhívta a figyelmet arra, hogy a Forma-1-es versenyrendezők közül 10 városnak is egy-két éven belül lejár a szerződése, ezért azok most folyamatosan konfrontálódnak a jogtulajdonos Libefrty Médiával, nagy náluk az idegeskedés és a bizonytalanság. Hozzáfűzte, ugyanakkor 40 olyan város van, amely szeretne bekerülni a helyszínek közé.

„Áldom az eszünket, hogy sikerült 2026-ig szerződést hosszabbítanunk, mert így a Forma-1-es jogokat birtokló Liberty Média nem kényszerítheti minket egy csomó fejlesztésre, vagy bármi másra, amit a hosszabbítás feltételeként szabhatna” - fejtette ki Gyulay.

„Mi nyugodtak lehetünk, jó is a kapcsolatunk a Liberty Médiával, de nem szabad elkényelmesednünk” - jelentette ki Gyulay, aki elismerte, hogy a programba bekerülő vietnami főváros és Miami jó piacot jelentenek, és több jogdíjat is fizetnek, mint Magyarország.

A Hungaroring első embere beszélt arról is, hogy a Liberty Média a versenyek érdekesebbé tétele érdekében egyes pályákon szeretne újabb előzési zónákat kialakítani, így jelenleg arról "meccselnek" a felek, hogy milyen legyen a Hungaroring pályájának új vonalvezetése.

Egyúttal elismerte, hogy „bár az aszfaltcsík rendben van, de a kiegészítő épületek, a lelátók és a versenyigazgatási központ is elavultak.” Ráadásul a helyzetüket nehezíti, hogy az 1985-ben épült falelátókat nem lehet felújítani, csak a régieket elbontani, és újakat építeni helyettük, mindezt úgy kell végrehajtani, hogy közben minden évben lehessen a pályán Forma-1-es futamot rendezni. (MTI)