promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Óriási kiakadást okozott a BKK bejelentése, hőzöngenek a dühös utasok

Óriási kiakadást okozott a BKK bejelentése, hőzöngenek a dühös utasok

Borítókép:  Illusztráció / Profimedia
Helyi Hírek
Kategória fejléc
Promotions

A BKK elbüszkélkedett valamivel, aztán elszabadultak az indulatok.

A tömegközlekedés mindig egy olyan dolog, amin szinte naponta dühönghetnek az emberek, hiszen az utasok hol a higiénia hiányára, hol a késésekre, hol a felújítások által okozott kényelmetlenségekre, hol esetleges járatkimaradásokra, illetve egyéb, különböző hibákra panaszkodnak – de mondhatjuk, hogy már-már ez is hozzátartozik a budapesti buszozás, villamosozás, trolizás, metrózás szépségéhez.

A Budapesti Közlekedési Központ folyamatosan próbálja javítani, fejleszteni a szolgáltatást, és erről rendszeresen be is számol a közösségi oldalán. A minap például azzal büszkélkedett a BKK, hogy eddig már 100 ezer repülőtéri vonaljegyet vásároltak az utasok a Budapest Pay & Go-val. Ez egy olyan szolgáltatás, ami megkönnyíti a 100E járatokon történő utazást, ugyanis elég csupán a bankkártyát hozzáérinteni a készülékhez, nem kell a jegyekkel bajlódni – két hónapja került bevezetésre.

Alapvetően sokan örülnek annak, ha ilyen, vagy ehhez hasonló könnyítések kerülnek bevezetésre a BKK járatain, hiszen a jegykezelés, jegyvásárlás valóban problémás, kényelmetlen tud lenni bizonyos esetekben, ez a szolgáltatás pedig rengeteg gondot kiküszöbölhet az utasok számára – viszont még így is akadtak olyanok, akik eléggé kiakadtak, és kommentben adtak hangot a frusztrációjuknak a bejelentő posztnál.

„Kit érdekel???Amikor egy klímát nem tudnak se a trolin,se a villamoson de még egy buszon se beállítani 25 fokra!!!!”

– írta egy dühös hozzászóló.

Az ilyen, illetve ehhez hasonló hozzászólások a BKK szinte összes posztjánál megjelennek, ez pedig arra utal, hogy ilyenkor a nyári hőségben, kánikulában az utasok nagyobb odafigyelést igényelnek a klímára. A Budapesti Közlekedési Központ egyelőre nem reagált a hevesnek mondható kommentre, de a munkatársak valószínűleg tisztában vannak a problémával, és jó eséllyel hamarosan tenni fognak azért, hogy elégedettebbek legyenek az emberek.

Itt lehet megtekinteni a BKK bejelentését: