Olvass tovább...
Rengetegen fogták a fejüket az Aldi húzása miatt.
Manapság olyan időket élünk, mikor mindenkinek szinte tátva marad a szája a boltokban, amint meglátja, hogy mennyit drágultak a különböző termékek. Ilyenkor az ember vagy nemes egyszerűséggel lemond ezekről az árucikkekről, vagy olcsóbb alternatívákat, üzleteket keres magának, hátha ott a vásárlás végén több pénz marad a zsebében, és így tud egy kicsit spórolni.
Olvass tovább...
Az utóbbi időben sokan felfedezték maguknak az Aldi-t, hiszen ott általában egész kedvező árakon vannak a nagy választékban kapható termékek, legalábbis erről árulkodnak a kommentek. Számtalan vásárló a Facebookon is követi az áruházláncot, hiszen ott rendszeresen felhívják a figyelmet a különböző akciókra, ajánlatokra – de vannak olyan posztok is, amik sokszor kiakasztják az embereket.
Egyszerre kellemetlen és zseniális, amit a poénképek alkotói művelnek, hiszen valóban rendkívül viccesek és hatásosak ezek a fotók – persze, ha valaki képes értékelni az ilyesmit, és olyan humorral rendelkezik, ami kompatibilis, mivel a legtöbbször szóviccekről/szójátékokról van szó.
Az utóbbi napokban az Aldi többször is „lecsapott” a követőkre. Először egy Al Pacino poénképpel jött a népszerű bolthálózat, hogy „Al Cappucino”-ként népszerűsítse az ott kapható 3 az 1-ben cappuccinót:
Ezek után visszatért a klasszikus vonalhoz az Aldi, és egy olyan fotóval jelentkezett, amin egy főzőtök éppen főz, és azt írták fölé, hogy „testhezálló feladat” – ez pedig bizonyos szempontból egészen elképesztő:
Végül egy napon sütkérező kétszersülttel lepte meg a követőket az Aldi, és természetesen ez a poénkép is eléggé megosztó volt, hiszen egyesek zseniálisnak tartották, míg mások kínzásnak élték meg – attól függ, hogy ki, milyen humorérzékkel rendelkezik: