Bajban van Köllő Babett? Az ő pénzük is a csődbe jutott Sberbankban volt
Olvass tovább...
Legalább másfél millió ügyfél fogja érzékelni a változást.
Újdonságnak örülhetnek az OTP Bank lakossági ügyfelei, március 24-től ugyanis a pénzintézet kivezeti a SmartBankot, és helyette az új OTP MobilBankon keresztül lehet intézni a különféle pénzügyeket.
Az új mobilalkalmazásban természetesen megmaradnak a régi, kedvelt és jól ismert funkciók, de mellettük több hasznos szolgáltatás is elérhetővé válik. A változtatásra azért volt szükség, mert a Smartbank mobilalkalmazást rendszeresen használók száma az elmúlt másfél év alatt megduplázódott, és ma már eléri az 1,5 milliót – olvasható a Blikk ismertetőjében.
Az OTP MobilBankot átgondolt tervezés, letisztult dizájn, modern felületi elemek, érett megjelenés jellemzi, így az ügyfeleknek nem kell attól tartaniuk, hogy elvesznek az új fejlesztés útvesztőiben.
Olvass tovább...
Fontos kiemelni, hogy az OTPdirekt internetbank szolgáltatás változatlan formában használható március 24. után is. A mobilbankoláshoz érdemes mielőbb regisztrálni az új digitális szolgáltatásokra és kipróbálni az új mobilbanki alkalmazás számos új funkcióját.
Az OTP Bank nem lakossági ügyfelei továbbra is tudják használni a SmartBank minden funkcióját.
A pénzintézet tájékoztatása szerint azok az ügyfelek, akik még nem regisztráltak az új digitális szolgáltatásokra, ezt elindíthatják a „régi” alkalmazásokból – SmartBank, OTPdirekt internetbank – az OTP Bank honlapjáról, vagy az új mobilbanki alkalmazás letöltésével az App Store-ból illetve a Google Playből.
A letöltést követően az ügyfelek néhány egyszerű lépéssel létrehozhatják új digitális felhasználói fiókjukat, amellyel megkötik a Digitális Szolgáltatási Szerződést. Ezután már ki is próbálhatják az új internetbanki és mobilbanki funkciókat. A folyamat egyszerűségéről egy videó is készült: