Szennyezett az Aldi terméke! Azonnal visszahívták - ugye nem vettél belőle?
Olvass tovább...
Az áruházlánc úgy döntött, hogy visszatéríti a termék összegét, de akár ki is lehet cserélni azt.
Az Aldi megszünteti egy általuk forgalmazott kávéfőző kávékapszula értékesítését. Ez azzal jár együtt, hogy aki ilyen gépet vásárolt, az nem fog tudni a jövőben kávét főzni vele, mivel az csak a hozzátartozó kapszulával működik. Az áruházlánc a következőképpen nyilatkozott a kivezetéssel kapcsolatosan:
„2021 őszén az Aldi megújította kapszulás kávétermékeit és az Amaroy saját márka alatt, az eddig is kapható Amaroy Nespresso-kompatibilis kávékapszulák mellé szezonálisan, évente több alkalommal egy új, Nespresso-kompatibilis készüléket is kínál.”
A megváltozott piaci körülmények vezettek oda, hogy az Aldi kivonta a forgalomból a Martello kapszulákat és ezzel a Martello kávéfőzőket is. Aki továbbra is szeretne a márka mellett kitartani, az online, a Martello Cafe weboldaláról tud csak kapszulát vásárolni.
Olvass tovább...
Továbbá, azt is hozzátette az Aldi, hogy a cserére is van náluk lehetőség:
„Amennyiben a Martello kávéfőzővel rendelkező vásárlók szeretnének áttérni az új, Nespresso-kompatibilis Amaroy készülékre, akkor az új készüléket a készlet erejéig a Martello készülék beszámításával, kedvezményes áron vehetik meg.”
Abban az esetben, ha a vásárló mégsem szeretné kicserélni a Martello kávéfőzőgépet és nem is tart rá igényt, az áruházlánc lehetőséget biztosít a termék árának visszatérítésére is. Ezt a készülék nyugtájával bizonyítva tehetjük meg, ha a teljes árat szeretnénk visszakapni. A nyugta nélkül tízezer forintot ajánl fel az ALDI visszavitt készülékért.
Olvass tovább...