Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Így csinálta meg a szerencséjét a magyar lány - vloggerből lett jól menő üzletasszony

Így csinálta meg a szerencséjét a magyar lány - vloggerből lett jól menő üzletasszony

Helyi Hírek

Így csinálta meg a szerencséjét a magyar lány - vloggerből lett jól menő üzletasszony

Helyi Hírek

Promotions 07:37

Bármit csinál, azt imádják a rajongók. Halmosi Viki piacra dobta saját márkáját.

Néhány éve nem léteztek az influencerek, ma pedig már meghatározzák a mindennapokat. Egyre több véleményvezér dönt úgy, hogy kilépve a digitális világ öleléséből, saját márkát épít. Így volt ezzel Halmosi Viki is, aki beauty vloggerként indult, pénteken pedig elstartolt saját márkája, a TooNaked.

Viki több mint 135ezres követőtáborral bír és számos márkával dolgozott már együtt. Az instaceleb korábban elmondta, úgy tekint az oldalára, mintha az egy ízléses fotókönyv lenne és csak olyan együttműködéseket vállal, amelyekben hisz. Rajongói talán ezért is vannak oda érte. Nemcsak stílusát, de személyiségét is imádják. Az influencer május végén osztotta meg követőivel a nagy hírt, miszerint Bálint Eminével közösen saját tervezésű- és gyártású ruhamárkát dob piacra. Természetesen azonnal özönlöttek a gratuláló kommentek, sőt határon túlról is nagy volt az érdeklődés a modern, nőcis kollekció iránt.

Június 4-én pedig elstartolt a webshop és ahogy sejteni lehetett megbolydultak a divat fanatikusok. Rövid idő alatt lerabolták a készletet,. Több ruha a nyitás után egy órával már elérhetetlenné vált.

Ha a TooNaked-nek ekkora sikere volt, el sem tudjuk képzelni mi jöhet még. Bár Viki instagramján elárulta, hogy

annyira elvetemült, hogy máris dolgozik egy másik márkán és webshopon, bővebb részleteket nem osztott meg rajongóival.

 

Borítókép: Youtube

Legolvasottabb hírek

Legújabb galéria