A Lidl ismét egy tökéletes terméket dobott piacra - ennek több ezer magyar fog örülni!
Olvass tovább...
Elvesztette az aranyérmét a Tesco, de a dobogója nem volt veszélyben.
A magyar boltláncok listavezető helyét hivatalosan is átvette a Lidl, amely 21 százalékkal növelte belföldi forgalmát tavaly – írta meg a napi.hu.
A Tesco volt eddig a listavezető, de az angol nemzetközi áruházlánc még a második helyről is lecsúszott.
Olvass tovább...
A Lidl nagyszerű időszakot tudhat maga mögött, mivel 2020. márciusától 2021. február végéig tartó üzleti évben 667 milliárd forintos nettő árbevétele volt. Az áruházlánc egy évvel korábban 551 milliárd forintot hozott össze, szóval ez 21 százalékos növekedés.
A Spar nettó árbevétele 630, míg a Tescóé 588 milliárd forint volt. Utóbbi dobogója egyáltalán nem volt veszélyben, mert mögöttük az Auchan csak 356 milliárd forintot tudott produkálni.
Olvass tovább...
A Lidl ügyesen csinálja a márkaépítést is – például az emberek imádják YouTube-on Széll Tamás főzőiskoláját, aki tényleg hétköznapi fogásokból készít ötcsillagos fogásokat.