Figyelmeztetést adott ki a Pepco, ami rengeteg embert érint
Olvass tovább...
Elmondjuk, miért határozott így a gyártó.
Az MTI nyomán a Telex írta meg, hogy az Unilever nem használja többet a szépség- és testápolási szerein a "normál" jelzőt, hogy ne érezzék magukat kirekesztva azok sem, aki nem esnek ebbe a kategóriába. De ez még nem minden, a világ egyik legnagyobb hirdetőjének számító cég egyetlen promóciójában sem fogja ezentúl változtatni az azokban szereplő modellek és influencerek kinézetét.
Mint mondják:
"A változtatás célja a szépség fogalmának befogadóbb értelmezése"
Olvass tovább...
Azt is megjegyezték, hogy tudják, egyetlen szó levétele nem fogja megváltoztatni a világ dolgait, de egy nagy lépés abba az irányba, hogy a szépség fogalma ne legyen többé kirekesztő. korábban 10 ezer ember részvételével végeztek kutatást, amelyből az derült ki, hogy az emberek többsége kirekesztőnek érezte a "normál" kifejezést.
Így többek között a Dove, az Axe vagy a Sunsilk márkák termékeiről márciustól folyamatosan eltűnik ez a szó.
Így ez a szó természetesen Magyarországon is eltűnik majd az Unilever termékeiről.
Olvass tovább...