A MÁV-START új, webes felületről elérhető jegyértékesítési rendszert fejlesztett. Ez az új Elvira, amely már mobilképernyőre optimalizált felülettel és a MÁV applikációval közös felhasználói fiókkal is rendelkezik - közölte a társaság.
Így változik a közlekedés az adventi időszakban
Olvass tovább...
Olvass tovább...
Az alábbiakban összegyűjtöttük, hogy a korábbi verzióhoz képest miben lett más a megújult Elvira:
- Modern, letisztult kezelőfelület;
- A MÁV applikációval közös felhasználói fiókot lehet kialakítani, ha ugyanazokkal az adatokkal (e-mail cím, jelszó) regisztrálunk mind a két felületre (de használatához a MÁV applikáció letöltése nem kötelező);
- Ha használjuk a MÁV applikációt is, akkor az új Elvirában vásárolt jegyeket az alkalmazáson is bemutathatjuk, de a már megszokott módon e-mailben is megkapjuk PDF formátumban. Tehát a jegyet letölthetjük, és továbbküldhetjük annak, akinek a nevére szól;
- Bármelyik felületen kezdeményezhetünk jegyvisszatérítést az online vásárolt jegyekre, ha a vásárlási feltételeknél ez a lehetőség nincs kizárva.
- Elmentett számlázási- és bankkártyaadatainkat mindkét felületen használhatjuk;
- A vásárláshoz és utazáshoz szükséges adatainkat egyetlen kényelmes felületen kezelhetjük, szükség esetén aktualizálhatjuk;
- Akár késésben lévő vonatokra is vásárolhatunk jegyet;
- Átszállás nélkül elérhető osztrák, szlovák, cseh és német városokba is vásárolhatunk online vonatjegyeket.
A MÁV tájékoztatása szerint a megújult Elvira az első időszakban még próbaüzemben fog működni, ezért kisebb hibák, rövid leállások előfordulhatnak.
Így jár idén a budapesti fényvillamos
Olvass tovább...
Olvass tovább...