Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Óriási őrületet váltott ki az ALDI júniusi csúcsszuper akciója - hihetetlen kereslet van a termékek iránt!

Óriási őrületet váltott ki az ALDI júniusi csúcsszuper akciója - hihetetlen kereslet van a termékek iránt!

Gasztro & Tourism

Óriási őrületet váltott ki az ALDI júniusi csúcsszuper akciója - hihetetlen kereslet van a termékek iránt!

Gasztro & Tourism

Promotions 17:17

Hogy mi, ezt most így, júniusban? Tényleg?

Tavaly decemberben a koronavírus-járvány és a karantén miatt életünk egyik legfurcsább karácsonya volt, nagyon visszafogott ünnep kerekedett az év egyik legmeghittebb alkalmából. 2021-ben azonban már enyhültek a korlátozások, erre a helyzetre pedig a brit ALDI marketingesei is reagáltak, és így kezdődött el a Junemas-i akcióparádé.

Az akció és a kampány lényege, hogy júniusban pótolják kicsit Nagy-Britanniában az elmaradt karácsonyi hangulatot, így a tradícionális, és hangulatilag karácsonyhoz tartozó termékek most júniusban is kaphatók.

Ez Junemas.

Korábban sok vásárló arra gyanakodott ezzel kapcsolatban, hogy a brit ALDI a karácsonykor rajta maradt termékeket szeretné eladni, de ezt az ALDI sajtóközleményben cáfolta.

Az akció azonban a megannyi furcsa vásárlói reakció ellenére elképesztő siker lett, hagyományos karácsonyi ételek kerültek vissza a polcokra júniusban, például a húsos pite. Az emberek pedig imádják ezeket, most ott tart a kampány, hogy egy rakat termékből már hiány van, hiszen akkora a kereslet.

Sőt, még a brit ALDI-s karácsonyok ikonikus figurája, sárgarépa Kevin is feltűnik majd a boltok polcain idén júniusban. 

A "Kevin nélkül nincs karácsony" mondatnak amúgy - mint láthatjátok - Nagy-Britanniában van egy másik jelentése is, ott rögtön az ALDI is az eszükbe jut erről az embereknek. Kevin oltári nagy marketingfogás volt 2016-ban, az akkori kimutatások szerint a plüssfigurának is köszönhetően 15 százalékkal nőtt meg a diszkontlánc forgalma az előző évihez képest.

És hogy ki Kevin?

(Bristol Live)

Borítókép: Profimedia