Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Több, mint 20 év után változtatott a Burger King – ez az oka

Több, mint 20 év után változtatott a Burger King – ez az oka

Gasztro & Tourism

Több, mint 20 év után változtatott a Burger King – ez az oka

Gasztro & Tourism

Helmeczi Benjamin - 2021.01.08. 07:07

22 év után a Burger Kingnél úgy döntöttek, változtatnak, és a modernizálással egyben visszatérnek a kezdetekhez.

A CNN írta meg, hogy a Burger King teljes arculatváltást hajtott végre, melynek részeként megújult a logó, a csomagolás, és az alkalmazottak munkaruhája is. A cég közleménye szerint az új logó színei az igazi és a finom ételeket szimbolizálják.

Utoljára 1999-ben változtattak arculatot a Burger Kingnél, amit 22 évig használtak. Most azonban, amellett, hogy modernizáltak, visszatértek ahhoz az arculathoz, ami nagyban hasonlít az 1969-es alapításakor megismert logóra.

A cég tájékoztatása szeint azért volt szükség a váltásra, mert ez a minimalista változat sokkal jobban tükrözi a brand evolúcióját, emellett ezzel tisztelegnek a történetük előtt is.

Az új arculattal először csak az amerikai reklámokban és a csomagolásokon lehet majd találkozni, de hogy Magyarországra mikor érhet el ez a változtatás, az egyelőre kérdéses, hiszen mire a gyorsétteremlánc mind a közel 20 ezer étterme új külsőt kap szerte a világon, az beletelhet több évbe is.

Borítókép: Portfolio