A Burger King arra buzdít, hogy a McDonald's-ból rendeljünk ételt
Olvass tovább...
22 év után a Burger Kingnél úgy döntöttek, változtatnak, és a modernizálással egyben visszatérnek a kezdetekhez.
A CNN írta meg, hogy a Burger King teljes arculatváltást hajtott végre, melynek részeként megújult a logó, a csomagolás, és az alkalmazottak munkaruhája is. A cég közleménye szerint az új logó színei az igazi és a finom ételeket szimbolizálják.
Olvass tovább...
Utoljára 1999-ben változtattak arculatot a Burger Kingnél, amit 22 évig használtak. Most azonban, amellett, hogy modernizáltak, visszatértek ahhoz az arculathoz, ami nagyban hasonlít az 1969-es alapításakor megismert logóra.
A cég tájékoztatása szeint azért volt szükség a váltásra, mert ez a minimalista változat sokkal jobban tükrözi a brand evolúcióját, emellett ezzel tisztelegnek a történetük előtt is.
Az új arculattal először csak az amerikai reklámokban és a csomagolásokon lehet majd találkozni, de hogy Magyarországra mikor érhet el ez a változtatás, az egyelőre kérdéses, hiszen mire a gyorsétteremlánc mind a közel 20 ezer étterme új külsőt kap szerte a világon, az beletelhet több évbe is.
Olvass tovább...