Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

7+2 mondat, amit nem szeretnek a pincérek

7+2 mondat, amit nem szeretnek a pincérek

Gasztro & Tourism

7+2 mondat, amit nem szeretnek a pincérek

Gasztro & Tourism

Promotions 11:35

A Világevő ezúttal 5 dologról ír az oldalán, amelyeka felszolgálókra utálnak. Mint a gasztroblogger mondja, egészen különböző profilú és árszínvonalú helyek, kiváló hazai szakemberei osztották meg vele a véleményüket, névtelenül. Az ő gondolataikat, kritikáikat bontottuk most hét felé, a végén pedig két rossz tapasztaltunkat is hozzátesszük. 

„Nem köszön a vendég érkezéskor, ráadásul telefonál! Nem szól, csak rám legyint, hangosan beszél a mobiljával és föl-alá sétálgat.”

„Mindent jobban tud főzni is, jobban ért a borokhoz is, fél órás mesék: én úgy csinálnám, hogy...; olaszban ezt úgy csinálják hogy...; Barcelonában, az igaziban nincs fokhagyma...”

„8-10-20 fő a számlánál szól, hogy külön fizet, de nem osztják el testvériesen... bontsuk szét a számlát.”

„Cigizni, mosdóba tuti akkor megy el, amikor kitálalták az ételeket. Ilyenkor el kell dönteni, hogy a hőhidon aszaljuk az ételt, vagy a vendég asztalánál hűljön, vagy újracsináljuk...”

„Szerviz közben érkező vendég tuti oda akar ülni, ahol egy perce álltak fel, és nincs még újraterítve.”

„Utólag panaszkodik online, ahelyett, hogy a helyszínen azonnal jelezné a problémát.”

„Úgy kritizál/véleményez valamit, hogy soha nem járt ott és nem kóstolta.” 

Plusz kettő – saját tapasztalat:

  • Szó szerint azt kérdezi a számára ismeretlen ételről, hogy az mit tud? 
  • Túrós csuszát rendel, majd utána megkérdezi, hogy van-e túró.

Borítókép: the restaurant manifesto