Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Divatba jött Budapest, de egyre több magyar indul luxusutazásra

Divatba jött Budapest, de egyre több magyar indul luxusutazásra

Gasztro & Tourism

Divatba jött Budapest, de egyre több magyar indul luxusutazásra

Gasztro & Tourism

Promotions 17:19
A lapnak nyilatkozott Molnár Judit, a Magyar Utazási Irodák Szövetségének alelnöke, aki elmondta, hogy a külföldön nyaraló magyarok körében a horvát, a görög és a török tengerpartok a nyerők. Jelentős változás, hogy két év alatt megduplázódott azoknak a száma, akik tengeri hajóutakra fizetnek be.

A tömegpiac határait az egy hétre 100 ezer forintért kibérelhető négyszemélyes görögországi apartmanok és a fejenként 250 ezer forintos all inclusive törökországi nyaralások képezik. Mindeközben feltűnő a luxuspiac bővülése, az 1,5-1,8 millió forintért kínált egzotikus őszi, téli és tavaszi ajánlatok, a panamai, karibi, ausztráliai és japán utak kelendősége. Bővül a kereslet a nem csak közvetlen járatokkal elérhető észak-amerikai utazások iránt is.

Az MTI arról írt még a lap cikk alapján, hogy Kálmán István, a Magyar Beutaztatatók Szövetségének elnöke azt mondta: Budapest nemcsak a bulituristák, hanem az egyre több minőségi szórakozásra vágyó, minőségi szállásokon foglaló, jól költő réteg szemében is felértékelődött. Nívós élményeket kereső harmincasok jelentek meg a korábbinál nagyobb arányban, és a kulturális programkínálat, a gyógy- és termálvízre épülő szolgáltatások révén a négy- és ötcsillagos hotelek is új vendégkört kaptak.

Az elnök szerint Budapest divatba jött, ebben oroszlánrésze van a közösségi médiának.

(TK)

Borítókép: exkluzivutazas.hu