Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Mi a fenét együnk és igyunk másnapra?

Mi a fenét együnk és igyunk másnapra?

Gasztro & Tourism

Mi a fenét együnk és igyunk másnapra?

Gasztro & Tourism

Promotions - 2015.12.31. 13:21
Én a második verzióba tartozom, nekem több jó bulim van egy évben, de igaz a mondás, ahogy öregszel egyre elviselhetetlenebb lesz a másnap,bár nálam kimerül abban, hogy egy nagy alvásra van szükségem. A fejfájás, rossz közérzet és levertség eltüntetésére mindenkinek van valamilyen receptje, és mindenkinél más válik be, de a szervezet megfelelő hidratálásával és a szükséges ásványi anyagok pótlásával hamar csillapítható. A különböző vitaminok bevitele segítenek lebontani a toxinokat.

Víz

A legfontosabb dolog az életben, és a másnaposságkor is. Az alkohol vízhajtó hatású, akinek jó az anyagcseréje, mint mondjuk nekem is, elég sokszor jár ki a sörözés első óráiban a WC-re. A folyadékmegvonás arra kényszeríti a testet, hogy a tartalékforrásoktól vonja el a folyadékot, mint például az agyunk. Először mindenképpen a víz pótlásával foglalkozzunk, utána jön a többi.

Tojás

A rántotta az egyik legjobb másnaposság elleni reggeli a világon. 13 féle vitamint tartalmaz vízben és zsírban oldódókat is egyaránt. Feldobhatjuk zöldségekkel, husival, tejjel, amivel éppen szeretnénk. A benne lévő zsírok epehajtó és epeürítő hatásúak, és még a protein készleteinket is feltöltjük. Még egy kis zöldfűszer és már isteni másnapűző lakománk van.

szilveszter1
Multivitamin, gyümölcslé 

Akik bátrabbak, azok csinálhatnak a reggeli után egy nagyon jó kis koktélt az otthon lévő gyümölcsökből. Ezek energiával töltik fel a testet, ami felgyorsítja az anyagcserét. Én a pezsgőtablettára esküszöm, minden reggel azt iszom kávé helyett és a másnaposságra is kiválóan alkalmazható.

Hús vagy zöldségleves

A húsleves terjedt el, de egy remek zöldségleves sokkal jobban helyre tudja rakni a szervezetünket. Újratölti a testünk nátrium raktárát és megnyugtatja a gyomrot. Természetesen annál több vitamin lesz benne, minél több féle zöldséggel készítjük. Az ilyesfajta meleg leveseket legfőképpen azért ajánlják ilyenkor, mert könnyen emészthetőek.

Torony kedvence: francia saláta pirítóssal

Hát ezt nem másnaposan is imádhatja az ember, csak egy tökéletesen elkészített tartármártás kell hozzá. Na, majd egyszer megosztjuk a közönséggel édesanyám receptjét, hadd terjedjen a jó kis francia sali. Amúgy bármilyen saláta jó ilyenkor, vitaminokat viszünk be, és ami a legjobb, hűsíti a gyomrot.

szilveszter2
Sör és Banános Joe

Egy pohár sör tényleg segít, de többet ne igyunk, mert az elnyújtja a regenerálódás idejét. Ha megint elkezdünk inni, bár pillanatnyilag jobban leszünk, de holnap csak annál is szarabbul kezdődik a nap, és aludni sem fogunk tudni normálisan. A banán viszont király, a pia felborítja a szervezetünk elektrolit háztartását, ennek rendbe rakásához egy kis banán kell, tele van káliummal, ami azonnal jobb közérzetet eredményez majd.

Vacsorára sem kellene, de jöhet a horror

Mit tagadjuk, elveszítjük a fejünket és általában hamburgert, pizzát, zsíros szalonnát vagy valamilyen csípős kaját eszünk másnapra, mondjuk chilis babot. Persze általában ezek csak reggel irritálják a gyomrot, de nem is igazán kívánjuk őket ébredés után, inkább ebédre. Én esküszöm rájuk, mert tényleg hatásosak, de csak vacsorára jön meg hozzá a kedvem. A csípőset igazat megvallva ekkor is hanyagolni kellene, rendeljünk inkább tényleg egy jó kis csirkés vagy tengergyümölcse pizzát, ami könnyed és tényleg finom. Azért ne felejtsük el, a szénhidrát bevitele is fontos, mert ekkor pótoljuk az elvesztett aminosavakat.

Torony

Legolvasottabb hírek