A kiszemelt helyszín a madridi El Corte Ingles, egy pont idén 75 éves nagyáruház hetedik emelete, ami az épület tetőteraszához is közvetlen hozzáférést biztosít. A tulajdonosok a Bloomberg kérdésére nem árulták el a beruházás költségeit, csak annyit mondtak, hogy terveik szerint naponta 1200-1500 vendéget szolgálnak majd itt ki.
A három résztvevő séfnek együtt összesen hét Michelin csillaga van, és mindhárman ismert névnek számítanak Spanyolországban a szűkebb gasztromegszállott körökön túl is. David Munoz, az éttermek világában a legtökösebb reklámot felmutató DiverXo három Michelin-csillagos séfje spanyol street food tematikát visz majd. Jordi Roca, az El Celler de Can Roca cukrásza, akinek szintén három Michelin csillaga van, a fagylaltokért felel. A mexikói Roberto Ruiz, a madridi PuntoMX szakácsa pedig a mexikói vonalat folytatja a bevásárlóközpontban is.
Bár Spanyolországban ez az első komolyabb kísérlet arra, hogy a csúcsgasztronómiát közelebb hozzák a nagyközönséghez is, a folyamat több országban már bevált trendnek tekinthető: francia szupermarketekben Joel Robuchon által megálmodott készételeket kapni, az angol Waitrose bolthálózat Heston Blumenthalt kérte fel a gourmet termékskála kialakítására, az Egyesült Államokban pedig a Four Seasons luxushotelek indítottak ősszel már másodszor útjára egy büféskocsit, ami a séfjeik által újraértelmezett olyan különlegességeket kínált helyi alapanyagokból, mint például Bostonban prémium homárburgert.