promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Itt vannak a legjobb verdák Detroitból

Itt vannak a legjobb verdák Detroitból

Kategória fejléc
Promotions

Még inkább majdnem kész a Ford GT

detroit1

Tavaly már volt egy tanulmány, és bár az idei, fehér autó sem teljesen szériaérett, már erősen közelít hozzá. Állítólag nőtt a leszorító erő, ami kell is a 630 lóerős teljesítményhez. Jó esetben idén még látjuk a végleges változatot.


Korea Bentleyje

Nem Bentaygának hívják, hanem Telluride-nak, és egyelőre nincs szó a sorozatgyártásáról, ettől még érdekes a Kia tanulmánya. Több mint ötméteres, kellően drabális, és olyan szolgáltatásokat nyújt, mint az utasok egészségi állapotát figyelő rendszer, amely, ha a szenzorok úgy érzékelik, fényterápiával javítja az utasok közérzetét.

detroit2

detroit3

detroit4


Lexusszal vadulni, nagyon


Mióta világ a világ, vagy legalábbis 1989 óta jók a Lexusok. Némelyik viszont olyan steril, hogy műtőnek is megfelelne – az LC 500 aztán nem ebbe a vonalba illeszkedik. Az, hogy hátsókerekes és V8-as amúgy elég jó összeállítás, de eszünkbe sem jut ezen gondolkozni, ha ránézünk:

detroit5

detroit6

detroit7

Fizikai fájdalom, hogy nem ülhetünk bele rögtön, ha pedig mazochisták lennénk, azon agyalnánk, milyen lehet az ötliteres benzines és a tízfokozatú automata váltó összhangja, milyen érzés négy és fél másodperc alatt százra gyorsulni vele, tényleg olyan jó-e a súlyelosztás a gyakorlatban, ahogyan azt ígérik. De nem vagyunk mazochisták.


A legnagyobb Volvo szedán

detroit8

Megmutattuk már az S90-est, de a hivatalos bemutatóját Detroitban tartották. A motorválaszték viszont csak most lett publikus: minden motor négyhengeres, kétliteres. Az alap egy 190 lóerős, 400 Nm-es dízel, a legérdekesebb viszont a T8-as hibrid 407 lóerős összteljesítménnyel.

A takarékos amerikai pickup

A Ford F szériája olyan az Egyesült Államoknak, mint nekünk a Suzuki Swift volt, amíg még nulla forintért és egy elbontott Trabant forgalmijáért hozzá lehetett jutni.

detroit9

detroit10

detroit11


Faraday kicsinálná Teslát

detroit12

Írtunk róla, ebből a válogatásból sem hagyhatjuk ki az ezer lóerős villanyszörnyet. Valószínűleg hamar kiderül, jelent-e bármekkora veszélyt a Faraday Future a Teslára.


Nem kap kézi váltót az új E Merci

A számukra legmegfelelőbb motoron agyalhatnak a már idő előtt alaposan megmutatott E osztály leendő vásárlói, a váltón viszont nem kell: minden változat kilencfokozatú automatát kap.

detroit13

E 200-zal (184 lóerős, turbós benzines) és E 220 D-vel (195 lóerős turbódízel) indul a forgalmazás, ez nem világújdonság, az viszont igen, hogy a kormányon érintésérzékeny gombok vannak, amelyekkel az érintős telefonokhoz vagy tabletekhez hasonlóan lehet vezérelni a fedélzeti rendszereket. Szintén az E-ben debütál a Car-to-X rendszer, amely a környéken lévő autóktól kapott információ alapján teszi biztonságosabbá a közlekedést.

A kilincs forradalma

detroit14

Az utóbbi időben elrejteni volt divatos a kilincset, a Lincoln viszont épp hogy kiemelte. A Continental az ismerős stílusjegyek ellenére karakteres, és egészen minőséginek tűnik.