A Cayman GT4 amúgy is szívünk csücske, de Los Angelesben most bemutatták annak versenypályára optimalizált változatát. A GT4 Clubsportban ugyanaz a 911-esből származó 3,8 literes szívómotor dolgozik, ami az utcai változatban is, a kéziváltót azonban kidobták és egy duplakuplungos automataváltót tettek a helyére.
A bukócső alapáron jár, egy csomó versenypályán felesleges cuccot pedig kidobáltak belőle, így mindössze 1300 kilót nyom. Az elöl 380 milliméter átmérőjű acélfékek – és úgy általában a GT4 Clubsport – képességeiről árulkodik, hogy a blokkolásgátló érzékenysége összesen 12-féle állásba konfigurálható. A slick gumik pedig ezen a szinten már természetesek.
A Cayman GT4 Clubsport igazi hobbiautó, a legjobb fajtából, ennek megfelelő árral. A nettó 111 ezer eurós versenyautó kevesek irigylésre méltó kiváltsága lesz.