promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
A 10 legőrültebb tuningautó idén

A 10 legőrültebb tuningautó idén

Kategória fejléc
Promotions

10. TOYOTA CAMRY

Az USA Suzuki Swiftjének számító Toyota Camry valószínűleg nem a tökéletes alap egy izgalmas átépítéshez. Sőt, a szóban forgó példány első ránézésre sem ígér túl sok izgalmat, pár másodperc után azonban leesik a tantusz, és rájövünk: ez egy igazi dragster, szériaautónak álcázva. A Toyota a gyorsulási versenyeken használt funny carok szellemében építette ezt a Camryt: csővázas szerkezeten felnyitható karosszéria. A motor egy, a Tundrából átemelt 5,8 literes V8-as, megbolondítva egy kompresszorral és nitrós befecskendezéssel, így akár 900LE feletti teljesítményt is produkálhat. Ezen a "bézs autón” - ahogy az amerikaiak csúfolják a dögunalmas Camryt - biztosan senki nem fog lesajnálóan kacarászni.



09. FORGIATO LAMBORGHINI AVENTADOR

A felnikben utazó Forgiato standjának dísze volt ez az ütős Aventador-átépítés. A szélesített sárvédőkre izguló RWB-stílusnak megfelelő Liberty Walk karosszériaszélesítés alá betuszkolták a lehető legnagyobb felnit amit csak találtak - meg állítható magasságú futóművet is kapott a Lambo -, a hupikék szín pedig teljesen felvillanyozza a tárgyat. Öblös, négyszögletű kipufogósor ontja magából a pokol hangjait.



08. MUGEN HONDA NSX

Öreg Honda, nem vén Honda - veterán tuning felsőfokon. Korhű Mugen tuningalkatrészekkel felpöckölt NSX ez, húsz évet visszarepülve az időben. Manapság az NSX-ek sem túl gyakori jelenségek, hát még a Mugen. Igaz, ez nem is kapott helyet a főcsarnokban, hiszen nehezen lehetne 2014-es újdonságnak nevezni a retroalkatrészekből épített retroautót, de húsz évvel ezelőtt a csarnok dísze lett volna.

tuning2

07. LIBERTY WALK FERRARI 458 SPIDER

Hasonlóan a fenti Aventadorhoz, ezt a 458-at is a japán Liberty Walk szélesítette. Az őrületes, szögletes és színkontrasztban utazó Ferrari mégsem tűnik katyvasz munkának, inkább kelti egy Le Mans-ban körözgető autó benyomását, leszámítva a nyitott tetőt. Kisebb szenzációja volt a show-nak, hogy egy össznépi “krúzoláson” lebontotta a hátulját egy mögötte araszoló terepjáró.


06. CHEVROLET COPO CAMARO

A GM a SEMA-ra is kihozta a COPO Camarót, az irgalmatlan gyári dragstert. Az eredeti COPO szellemében ez az autó is a konszern lehetőleg legnagyobb teljesítményű és teherbírású alkatrészeiből épül fel, hogy bírja a legextrémebb igénybevételt is. A hétliteres szívómotor igazi drag-slickeken viszi át az erőt az aszfaltra, a fékezőernyők pedig szintén szériatartozéknak számítanak. Az NHRA szabályrendszere szerint épült, tehát gyári mivoltában rajthoz lehet vele állni bármilyen kisebb kategóriás futamon.


05. FORD F-150 ECOBOOST

Az amerikai drifter, Vaughn Gittin Jr. demózta ezt a Ford F-150 átépítést, ami jól láthatóan elvesztette mindenféle rakodó- és terepezőképességét, cserébe viszont valódi, pörgős aszfaltbetyár lett belőle. Az amerikai driftkultúrában megszokottól eltérően nem egy nagy szívómotor, hanem a Ford mantrája, egy 3,5 literes, V6-os, turbós EcoBoost motor került bele. Amennyiben reptéren kell túszmentő akcióban kommandósokat szállítani, ez lehet a perfekt jármű.


04. 2015 VW Beetle

Tanner Foust ralicross-versenyző autója ez a mostanság igen felkapott japán Porsche-tuningműhely által épített Beetle. Foust a GRC ralicross-bajnokságban egyébként az Andretti által benevezett Beetle-szörnyeteget hajtja, a Porschéktől pedig nem életidegen a bogárhátú, így akár azt is mondhatnánk, szinte adta magát a dolog. A mester Porschéit azért jobban szeretjük, de meg kell hagyni, elég pofásra sikeredett ez a bogár.


03. FORD MUSTANG KING COBRA

Az idei SEMA-ra a legdurvább utcai modelljével jött a Ford, mely a COPO Camaro megfelelője, a Cobra Jet alatt egy lépcsőfokkal helyezkedik el a rangsorban. Utcai mivoltában őrületes, éppen csak 10 másodperc feletti negyedmérföldes gyorsulásra képes a gyári sportalkatrészekből összegyúrt 2015-ös modellévű GT - a kompresszorral felszerelt ötliteres motor 600 lóerő feletti teljesítményt tud.


02. CARTEL CUSTOMS SCION FR-S T1

A mifelénk Toyota GT-86 néven futó modell már most klasszikusnak számít a tunerek körében: ez az a kocsi, amihez mindig lehet nyúlni, ha éppen kifogytak az ötletekből. A Cartel Customs által átalakított verzió mellett első körben valószínűleg elsétálna az ember, annyira visszafogott a színes kavalkádban, De ez a Targa-tetős megoldás a Porsche, a Ferrari és a Jaguar legszebb napjait idézi. Ebben a kék színben, kis hunyorítással még akár egy Jaguar F-Type is kivehető az autóból, a hátsó “nelásskirács” pedig észvesztő módon fűszerezi az összképet.


01. BMW 2002

Az autó, amihez nem kell semmit hozzáfűzni. Pőre, ám makulátlan veteránságában elképesztően kilógott a sorból ez a szélességéhez képest szinte oszlopmagasságú BMW az úttestbe lapuló társai mellett. A krómozott részletek szinte művészinek tűnnek a mindent beborító karbonfelhőben, és még inkább szerethető kisautóvá teszik ezt a 02-est, ami amolyan Zen-momentuma az egész show-nak. Néha a legegyszerűbb megoldások a legjobbak.

tunin3