A Lamborghini bemutatta az Asterion LPI 910-4 tanulmányt. Ez a koncepció egy plug-in hibrid hajtásláncot rejt a lemezei alatt. A V10-es, 5.2 literes benzines blokk munkáját ugyanis három elektromos motor segíti.

A belső égésű 610, a villanyos egységek pedig további 300 lóerővel növelik meg a jármű teljesítményét. Ezt a félelmetes erőt pedig egy hétsebességes, duplakuplungos váltó továbbítja a kerekeknek. A számadatok tükrében nem is meglepő, hogy az olasz sportkocsi milyen gyorsulásra képes. A 100 km/h-s tempót 3 másodperc alatt eléri, a végsebessége pedig 320. Kizárólag elektromos módban használva is fel tud gyorsítani 125 km/h-ra. Legjobb esetben akár 50 km-t megtehet anélkül, hogy a Huracanból származó tízdugattyús egy pillanatra is beindulna. Mivel ez egy hibrid autó, ezért fontos megemlíteni a fogyasztását. A Lamborghini által megjelentett, hivatalos adatok szerint 4,2 liter/100 km-re is levihető a sportkocsi étvágya. A CO2 emissziója pedig 98 g/km-en tartható. Az elől 20, hátul pedig 21 colos átmérőjű kerekeken gördülő jármű tapadásáról Pirelli abroncsok gondoskodnak.

A kétüléses, négykerék-meghajtású tanulmány sorozatgyártására vonatkozó tervekről egyelőre nem közölt információt az olasz gyártó. Annyi mindenestre biztos, hogy ha piacra kerül, akkor komoly ellenfelet kap a LaFerrari, a Porsche 918 Spyder és a McLaren P1, melyeket már „fenyegeti” az Audi R10-es is.