Utód lesz. Ez sokáig nem volt egyértelmű, a Veyron ugyanis még egy korábbi korszak gyermeke, amikor nem csak a vezetőség, de maga a világ is más volt. A szuperautó sem volt könnyű szülés: a 400 km/óra feletti végsebesség számtalan problémát felszínre hozott a hűtéstől kezdve a gumikig, a végső fejlesztési költségekről pedig mindent elmond, hogy méregdrágasága ellenére is 4,6 millió eurót veszít egy Veyronon életciklusa alatt a tulajdonos Volkswagen-konszern – persze nem a németek saját bevallása, hanem egy elemző cég vizsgálódása szerint.
A komoly ellenérvek mellett is biztos forrásból tudni véli a Bloomberg, hogy a Bugatti jelenleg legalább három tanulmánnyal kísérletez. A hírek szerint a Veyron utódja akár 25 százalékkal is erősebb lehet a jelenlegi 1200 lóerős modellnél, ami kerek 1500 lóerőt jelentene. Ha ez nem lenne elég, akkor még könnyebb is lesz, az izgalmakat pedig tovább fokozza, hogy legalább az egyik tesztelés alatt álló modell hajtásába elektromos motor is került. Bármennyire furán hangzik elsőre, a hibrid Veyron egyáltalán nem lenne meglepő, hiszen közvetlen konkurenseit, a LaFerrarit és a McLaren P1-et is felszerelték villanymotorral – szerencsére a bitang erős benzines mellett.
A kérdés az, mikor lehet ezt megvásárolni. A Veyron készletek legkésőbb jövő év első felében elfogynak, addigra viszont biztosan nem érkezik meg az utód. A megvásárolható autó hiánya egyetlen márkának sem tesz jót, a tervek szerint azonban nem marad sokáig így a Bugatti. Ha minden a tervek szerint alakul, akkor már 2015 legvégén bemutathatják az utódot, de nagy magabiztossággal állíthatjuk, hogy nem fog minden így alakulni. A reálisabb időpont sokkal inkább 2016, Walter da Silva, vagyis a VW dizájnigazgatója szerint pedig az új Veyron egy műalkotás lesz.