A vállalat új márkaépítésen megy keresztül, hogy befogadóbbá váljon.
A Victoria's Secret bemutatta legújabb, "Bras, That's Our Thing" című kampányát, amelyben Bella Hadid szupermodell és öbb más ismert modell is szerepel, mint például Taylor Hill, Jasmine Tookes és Josephine Skriver.
Bella Hadid egy Instagram-posztban fejezte ki izgatottságát, hogy részt vehet a kampányban. Azt írta: "Köszönöm @VictoriasSecret, hogy részese lehetek az új #BrasThatsOurThing kampánynak. Mindig is imádtam ezt a márkát, és izgatottan várom, hogy megoszthassam veletek a legújabb kollekciót."
A márkát a múltban sok kritika érte a sokszínűség hiánya miatt, illetve, a testméretek és a faji hovatartozás tekintetében. A vállalat az elmúlt években lépéseket tett ennek megváltoztatására, többek között felvette az első transznemű modellt, és lemondott az ikonikus éves divatbemutatójáról. Az olyan modellek segítségével, mint Bella Hadid, a márka reméli, hogy továbbra is szélesebb közönséget tud megszólítani, és továbbra is vezető szerepet tölt be a fehérneműiparban.