promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
 Megnyitotta első magyarországi boltját a világmárka, ingyen kínálja szolgáltatását

Megnyitotta első magyarországi boltját a világmárka, ingyen kínálja szolgáltatását

Borítókép:  Freepik
Élet
Kategória fejléc

Meglepő húzással nyitott meg egy világhírű márka Magyarországon – az első vásárlók olyan ajánlatot kapnak, amire kevesen mondanának nemet.

A szemüvegek és kontaktlencsék szerelmeseinek van egy jó hírünk: a piacvezető Alensa végre megnyitotta első magyarországi üzletét Budapest szívében, az Andrássy úton. A vállalat, amely már 31 országban van jelen, nemcsak egy hagyományos optikai üzlettel lépett be a hazai piacra, hanem egy teljesen új vásárlói élményt is hozott magával. Digitális megoldások, prémium termékek, és ami a legjobb: ingyenes látásvizsgálat várja az érdeklődőket!

Új szereplő a magyar optikai piacon

Az Alensa boltnyitása egyértelműen jelzi, hogy a vállalat az online térből kilépve a hagyományos üzletek piacán is terjeszkedni kíván. Az üzletben több mint 4000 szemüvegkeret érhető el helyen, miközben az online katalógus további 17 000 modellt kínál. A vásárlók digitális kioszkok segítségével böngészhetik a teljes kínálatot, és virtuális próbával is tesztelhetik a szemüvegeket.

Ingyenes szolgáltatások és árpolitika

A cég egy ingyenes látásvizsgálattal igyekszik vonzóvá tenni az üzletet, amelyet három optometrista végez a helyszínen. Az Alensa azt állítja, hogy 0,01 dioptria pontossággal képes meghatározni a látáskorrekciót. Az árakat tekintve a vállalat az online árazással azonos szinteket ígér, így elkerülhető a hagyományos üzletekre jellemző árkülönbség.

A március hónapra időzített nyitás apropóján az Alensa ingyenes szemnyomás-mérést is biztosít a glaukóma hét keretében, amely egy érintésmentes technológiával zajlik.

Mekkora szereplő lesz az Alensa a hazai piacon?

Az Alensa belépése a magyar piacra érdekes kérdéseket vet fel, hiszen számos nagy múltú optikai márkával kell versenyeznie. Az online és fizikai vásárlás kombinálása kétségkívül egyedi megoldás, amely a digitális generáció számára különösen vonzó lehet. A következő hónapokban derül ki, hogy a magyar vásárlók hogyan fogadják az új szereplőt, és mennyire válik népszerűvé ez az új típusú vásárlási élmény.