
Intim méretéről vallott a rádióban Sebestyén Balázs, kiderült mennyi az annyi, Juli hatalmas röhögésben tört ki
Olvass tovább...
A népszerű műsorvezetőnél teljesen elszakadt a cérna, az egyik áruházlánc sokkolta a vásárlókat.
Szeptember eleje van, a gyerekek épp csak visszaültek az iskolapadokba, a legtöbben még a nyári emlékekből élnek, de a kereskedelem már gőzerővel készülnek valami egészen másra. A jelenség minden évben kiveri a biztosítékot a vásárlóknál és most Sebestyén Balázsnál is elszakadt a cérna. A Rádió 1 népszerű reggeli műsorában, a Balázsékban került szóba, hogy az egyik hazai áruházlánc polcain már augusztus végén megjelentek azok a bizonyos dekorációk, amit a műsorvezető a pofátlanság csúcsának nevezett.
Olvass tovább...
A téma azután került elő, hogy a műsor egyik munkatársa, Anna, egy fotót küldött be, amelyen jól látható, hogy egy boltban már teljes karácsonyi pompában várják a vásárlókat. A műsorvezetők hitetlenkedve fogadták a hírt, hogy miközben a legtöbb család még az iskolakezdés terheit nyögi, a boltok már a szaloncukrot és a mikulásvirágot erőltetik rájuk. Balázs fakadt ki a leghangosabban a jelenség miatt.
„Figyelj, azért a pofátlanságnak is van határa! Augusztusban berakják a izét, a legót... Várják meg, hogy úgy kezdődjön, hogy szeptember és eszembe jut, hogy eső meg a hideg. De augusztusban berakni azt, hogy karácsonyi vásár, meg mikulás, meg minden, hogyan?”
- fejezte ki felháborodását a műsorvezető, hangot adva ezzel sok millió magyar érzéseinek, akik szerint a kereskedők ezzel teljesen megölik az ünnepek varázsát.
Olvass tovább...
A téma a hallgatóknál is azonnal betalált, rengeteg SMS és hozzászólás érkezett a műsorba.
A legtöbben egyetértettek Balázzsal és abszurdnak tartják, hogy a nyár közepén már a téli ünnepekre kellene készülniük.
A jelenség nem új, de évről évre egyre korábban kezdődik és a vásárlók úgy érzik, a boltok ezzel csak a felesleges pénzköltésre és a stresszre ösztönzik őket, ahelyett, hogy hagynák megélni az adott évszak szépségeit.
Bár a vásárlók többsége utálja a korai karácsonyi készülődést, a kereskedők szempontjából a stratégia érthető.
A cél az, hogy a vásárlási kedvet minél hosszabb időszakra nyújtsák el és a vevők ne az utolsó pillanatban, egyszerre költsék el a pénzüket. A korán kihelyezett termékekkel folyamatosan emlékeztetik az embereket a közelgő ünnepekre és arra ösztönzik őket, hogy apránként, már szeptembertől kezdve vásárolják meg az ajándékokat és a dekorációkat.
A kérdés csak az, hogy ez a profitorientált szemlélet meddig mehet el anélkül, hogy teljesen kiüresítené és elértéktelenítené magát az ünnepet.