promotions.hu
Keresés
Menü megnyitás
Csuti kitálalt volt feleségéről: ennyit keres Kulcsár Edina

Csuti kitálalt volt feleségéről: ennyit keres Kulcsár Edina

Borítókép:  Profimédia/Illusztráció
Celeb & Bulvár
Kategória fejléc

Hatalmas összegről van szó. 

Kis túlzással Kulcsár Edina és Csuti honosították meg itthon az influenszer kifejezést. A korábbi sztárházaspár mesteri szintre vitte a különböző termékek reklámozását és igen keresettek is voltak a szolgáltatásaik, nagy és stabil követőtáborral rendelkeztek. Azóta már nem alkotnak egy párt és mind a kettőjükre rátalált a szerelem, ám a szakmától nem szakadtak el. Kulcsár Edina életének azóta is fontos részét képezi a közösségi média használat, Csuti pedig maga is vállal felkéréseket, valamint influenszermarketinggel foglalkozik

Most egy interjúban ezzel kapcsolatban faggatták: milyen előnyei és nehézségei vannak ennek a szakmának és szóba kerültek az anyagiak is.

Csuti elsőkézből tudott válaszolni a feltett kérdésekre, ám igyekezett diplomatikusan fogalmazni. Először is azt tisztázta, hogy az influenszer kifejezés bántó-e. Véleménye szerint ha az ember magában elrendezi, hogy ez pontosan mit jelent és mivel is jár, akkor nem kell, hogy pejoratív legyen a megnevezés. Az első és legfontosabb dolog, hogy az ember elfogadja: ez nem egy átlagos munka és nem egy átlagos élet. Hatalmas közönség elé teregeti ki az ember a mindennapjait, ezzel bőven biztosítva támadási felületet. Ahogyan azt is nehéz lehet megszokni, hogy valaki állandó jelleggel a bulvármédia hasábjain látja magát. Arról nem is beszélve, hogy állandó harc megy a követők kegyeiért, akiknek nem egyszerű a kedvében járni.

Természetesen hozzátette azt is, hogy ez nem hasonlítható össze egy fizikai munkával, ám egyszerűnek semmiképpen sem nevezné. Míg az egyik testileg fárasztja le az embert, itt egy folyamatos agyi és lelki munka zajlik. Minőségi, eladható tartalmat gyártani nem egyszerű és rengeteg ötletelés előz meg egy akár néhány másodperces videót is, hogy az hozza a kívánt kattintást, elérést, ezáltal hasznot.

Természetesen szóba került a fizetés is, amiből arra is következtethetünk mennyit keresett Csuti és Kulcsár Edina, vagy épp mennyit visznek most haza. A kérdés így hangzott: sok pénzt lehet ezzel keresni?

,,A magyar átlagkeresetnél sajnos többet, esetenként sokkal többet. Persze nem mindenki tudja ezt a pénzt megkeresni. Vannak azok a klasszikus influenszerek, akiknek nincs – úgymond – harmadik lábuk: nem szerepelnek tévében, mégis olyan minőségű és mennyiségű megtekintést tudnak produkálni, amelyek milliós bevételeket hoznak. Főleg egy komplex kampányban. Itt tudnak röpködni a milliók. Ha ezeket párhuzamba hozzuk azzal, hogy egy átlag magyarnak mennyi az keresete és azért hány órát dolgozik, akkor a kettő között óriási különbség lehet."

Influenszernek lenni tehát kifizetődő, de mentálisan megterhelő munka, erről korában is mesélt Palik Lászlónak:

Forrás: mediapiac.hu