
Bankkártyák adatait lopják az MVM nevében, túlfizetés utáni pénzvisszatérítést ígérnek a csalók, egy szó sem igaz belőle
Olvass tovább...


Magyarok millióit érinti a változás és aki nem figyel, komoly plusz költséggel számolhat.
Rendkívüli közleményt adott ki az MVM, amely magyarok millióinak pénztárcáját érinti közvetlenül. A nemzeti energiaszolgáltató a mérőóra-diktálással kapcsolatban tett közzé egy sürgős figyelmeztetést, amelyre mindenkinek érdemes odafigyelnie, aki el akarja kerülni a kellemetlen meglepetéseket és a feleslegesen magas számlákat. A legtöbben talán nem is sejtik, de egyetlen apró hiba vagy mulasztás a diktálás során komoly plusz költségeket eredményezhet. Az MVM most pontokba szedte a legfontosabb tudnivalókat, hogy senkit ne érjen váratlanul egy becsült, az egekbe szökő számla.

Olvass tovább...
Az MVM közleményének legfontosabb üzenete a pontosság. A szolgáltató arra hívja fel a figyelmet, hogy a mérőállást mindig a megadott napokon kell bediktálni. Sokan esnek abba a hibába, hogy egy-két nappal elcsúsznak a diktálással, gondolván, hogy ez nem számít. Pedig de, és nagyon is sokat!
Ha valaki lekési a diktálási időszakot, a rendszer automatikusan egy becsült számlát fog kiállítani a korábbi fogyasztási adatok alapján.
Ez a becsült összeg pedig gyakran jóval magasabb lehet a tényleges fogyasztásnál, ami felesleges plusz kiadást jelent a családoknak. A pontos diktálási időszakot a legegyszerűbben az MVM Next online ügyfélszolgálatán vagy a mobilapplikációban lehet ellenőrizni.
.jpg?crop=1366,563,0,143&width=386)
Olvass tovább...
A papíralapú levelezés és a telefonos ügyintézés ideje lassan lejár. Az MVM is arra ösztönzi az ügyfeleket, hogy a digitális platformokat használják, amelyek gyorsabbak és kényelmesebbek. A mérőállást a legegyszerűbben az alábbi két módon lehet leadni:
A szolgáltató azt is hangsúlyozza, hogy évente egyszer a hálózati leolvasó személyesen is ellenőrzi a mérőórát, és fotót készít róla. Az éves elszámolószámla már ez alapján a hitelesített adat alapján készül el.
Az MVM egy újdonságot is bevezetett az ügyintézés megkönnyítésére. Ha bármilyen általános kérdés merül fel a számlázással, diktálással vagy egyéb szolgáltatásokkal kapcsolatban, az ügyfelek a REZSIŐR nevű mesterséges intelligencia asszisztenshez fordulhatnak.
Ez a chatbot a nap 24 órájában elérhető, és azonnali válaszokat adhat a leggyakoribb kérdésekre, tehermentesítve ezzel a telefonos ügyfélszolgálatot.
A lényeg tehát a pontosság és a tudatosság. Figyeljünk a határidőkre, használjuk a digitális megoldásokat, és kerüljük el a felesleges plusz költségeket!

Olvass tovább...