
Kegyetlen gúnynevet aggattak Mészáros Lőrincre, ezentúl így becézhetik majd
Olvass tovább...
Nehéz elnyerni az utazóközönség bizalmát, Lázárnak egyelőre nem nagyon sikerült.
Egyre közelebb vagyunk a jövő évi országgyűlési választásokhoz, egyre jobban telítődik a közbeszéd politikai témákkal, a megnyilvánuló politikusok (legyenek azok bármelyik oldalon) nem igazán tudják megúszni az azonnali pellengérre állítást (bár mondhatjuk, hogy ez a szakma velejárója).
Az idei évben felütötte a fejét egy érdekes jelenség is, nevezetesen az, hogy a MÁV állapota állandó téma lett a közéletben, nyilván nem teljesen függetlenül attól, hogy a vezére Lázár János személyében egy igazi fideszes csúcspolitikus.
Azt bajosan lehetne a különböző hírek alapján, hogy a MÁV hibátlanra vizsgázott volna utasszállításból. Bár a nép mindig is élcelődött rajta ("Mindig Állunk Valahol"), idén több jelentős késést, leállást sikerült összehozni, a politikai ellenfelek pedig nem voltak restek a kommentárjaikkal ezt ki is használni.
Olvass tovább...
Lázár Jánosnak úgy tűnik, a közösségi médiában sincs sokkal nagyobb sikere: rendszeresen tesz közé bejegyzést a MÁV eredményeiről, a követők azonban meglehetősen szkeptikusak ezekkel.
A közlekedési miniszter a legújabb posztjában a MÁV új tarifarendszerét dicsérte, szerinte az annyira hatékony, hogy sokan az autós közlekedés helyett is a vonatot választják. Ehhez még egy érdekes statisztikát is hozzácsapott: ezzel a döntéssel annyi energiát takarít meg az ország, hogy egy MÁV IC ebből megkerülhetné 2000-szer a Földet az Egyenlítő mentén - ezután viszont jöttek a kommentelők.
Olvass tovább...
Fogalmazzunk úgy, hogy a hozzászólások többsége ironikus vagy kritikus hangvételű volt. Többen viccelődtek azon, hogy a vasút előbb belföldön sem tud hibamentesen működni, így a nagyobb terveket felesleges emlegetni. Volt, aki a késések mértékét gúnyolta, mások pedig kétségbe vonták a megvalósíthatóságot.
Néhányan konkrét helyi problémákat is említettek, például a járatkimaradást és a pótlóbuszok okozta kényelmetlenséget, amelyek elriasztják az utasokat.
Nem egyszerű tehát visszaszerezni az utasok bizalmát, így kíváncsian várjuk, vajon milyen lesz a MÁV jövője Lázár Jánossal az élén.
Lázár János bejegyzése: