
Bekapcsolva maradt a Hungaroring egyik kamerája, olyat rögzített amire nem voltunk felkészülve
Olvass tovább...
Azonnal híre ment, hogy mi történt a Hungaroringen lezajlott futam után.
Még nem búcsúzik az F1 a Hungaroringtől
Jó hírt kaptak a hazai Forma-1 rajongók - alig hogy lecsengett a Magyar Nagydíj izgalma, négy csapat még nem csomagol, itt maradnak tesztelni: a Ferrari, a McLaren, a Racing Bulls és az Alpine augusztus 5-én és 6-án is a Hungaroringen köröz majd.
Míg a legtöbb pilóta már a nyári szünetre készül (a következő futam augusztus végén lesz Hollandiában), ezek az istállók a jövőt írják: a 2026-os szezonra készülnek, méghozzá testközelből, a magyar közönség egyik kedvenc pályáján.
Az Alpine mindkét napot kihasználja, míg a másik három csapat egy-egy napot tölt majd el a mogyoródi aszfalton. Túlzás nélkül mondhatjuk, hogy ez egy igazi ajándék a hazai rajongóknak, akik így még pár napig hallhatjuk a motorok zenéjét a dombok között.
Olvass tovább...
Gumik a jövőből
A tesztek célja nem más, mint a 2026-os szezon új gumiszerkezeteinek vizsgálata. A Pirellinek szeptember 1-jéig véglegesítenie kell a gumik felépítését, a keverékeket pedig december közepéig, a magyar pálya ezért most különösen fontos szerepet kap: valódi próbapálya lesz a jövő Forma–1-éhez.
A Hungaroring a kihívásairól híres (szűk is, technikás is, forró is), így tökéletes terep arra, hogy a mérnökök a határokat feszegessék. A magyar tesztet követően még három kétnapos etap következik Monzában, Mugellóban és Mexikóvárosban, de az első a mogyoródi pálya.
Olvass tovább...
A Hungaroringen tavaly 58,6 Celsius-fokos aszfalthőmérsékletet mértek - ez még az F1 világában is extrémnek számít. A Pirelli idén is visszanyúl a jól bevált C3, C4 és C5 keverékekhez, a C6-os szuperlágy gumi túl merész lenne ilyen körülmények között.
A magyar pályán ráadásul a körülmények sokat változnak a hétvége során: az aszfalt „beérik”, a gumik viselkedése is folyamatosan módosul. A versenyzőknek már az időmérőn is oda kell figyelniük: ha nem bánnak óvatosan a gumik hőmérsékletével, az utolsó két kanyarban könnyen elúszhat a tökéletes kör.
Az idei Magyar Nagydíj legjobb pillanatai:
forrás: motorsport.hu