
Újabb leleplező videó Mészáros Lőrincről, teljesen eltorzult arccal szerepel a felvételen
Olvass tovább...
Megy az üzengetés a felek között.
Egyre közelebb kerülünk a 2026-os országgyűlési választásokhoz, ami maga után vonja az egyre kiélezettebb politikai küzdelmet is: a két nagy "versenyző", a Fidesz és a Tisza Párt is igyekszik minden eszköt bevetni a választók meggyőzésére.
Az utóbbi időkben még Orbán Viktor is látványosan aktivizálta magát, eddig azonban talán Lázár János volt a legelkötelezettebb harcos: Lázárinfó névre keresztelt országjárása még Magyar Pétert is megihlette, aki szintén tartott már fórumot Magyarinfó néven.
Olvass tovább...
A Lázárinfókon természetesen számos kérdés felmerült, de Lázár János hivatalosan mégiscsak közlekedési miniszter, így a nyilvános posztjai sokszor ezzel a témával függnek össze.
A mai napon például bejelentette, hogy 2026-ban megkezdődik 600 kilométernyi vasúti pálya felújítása - azt mondjuk nem tette hozzá, hogy a választások után vagy előtt, azt viszont hozzátette, hogy csak akkor, ha a Tisza Párt ezt nem fúrja meg Brüsszelben.
A hozzászólások alapján nem nagyon lehet azt állítani, hogy telitalálat lett volna a bejegyzés - kevés olyan komment volt, akik kitörő örömmel fogadták volna a bejegyzést.
Olvass tovább...
Sokan nyilatkoztak úgy, hogy Lázárnak nem feltétlenül kell már ezzel foglalkozni, mivel 2026-ban már úgy sem lesz hivatalban.
Voltak, akik megjegyezték, hogy 15 év kétharmad után kissé visszás egy tulajdonképpen hatalommal nem rendelkező pártot felelőssé tenni az esetleges hibákért, mások pedig azt mondták, hogy ha a Tisza Pártnak máris ekkora befolyása van az EP-ben, akkor lehet, hogy jól csinálnak valamit.
A vasúti felújítás sorsa tehát jövőre kiderül, az viszont biztos, hogy a választásokig még bőven menni fog az adok-kapok a Tisza Párt és a Fidesz között - csak győzzük követni a sok üzengetést.
Lázár János bejegyzése: