
Olyan felirat tűnt fel a Budapest Pride-on a tömegben, amit sokan nem mertek megmutatni
Olvass tovább...
Ha tényleg ezt mondta az RTL, az brutál kellemetlen a csatornának.
Ismerjük Andy Warhol híred mondását, miszerint a jövőben 15 percre mindenki híres lehet - a képzőművészből ebben a tekintetben úgy tűnik, valóban a próféta szólt.
Míg régen a "híres ember" státusz kizárólag a gondosan kontrollált tömegmédián keresztül volt elérhető, az internet és a főleg a közösségi média elterjedésével ma már tényleg bárki megkaphatja a maga 15 percét - ha pedig elég jól sáfárkodik a 15 percekkel, akkor akár hosszú távú karriert is lehet építeni belőle.
Ennek köszönhetően alakult ki az influenszer jelenség, akik már egy-egy nagy lefedettségű média cégen keresztül lettek híresek, hanem saját magukat kezdtek el feltölteni tartalmat különböző internetes platformokra, majd annyian kezdték el követni őket, hogy a legnagyobb követőtáborral rendelkezők simán vannak olyan híresek, mint akiket a TV-ben láthatunk (sőt, emlékszik még valaki a tavalyi Megasztár szereplőire?).
Olvass tovább...
Osváth Zsolt(i) kétségkívül az egyik leghíresebb hazai influenszer, rengeteg feliratkozója van YouTube-on - azonban mint az egy friss podcastból kiderül, eleinte ő is más módokon próbálkozott.
A rövid videó részlet a Forbes TikTok csatornájára került fel. A frissen indított podcast sorozatuk második adásában Osváth volt a vendég, aki elárulta, hogy korábban jelentkezett műsorvezetőnek az RTL-hez.
Olvass tovább...
Nos, az alapján, amit elmesélt, úgy tűnik, nem volt mindig divat az RTL-nél az esélyegyenlőség és a tolerancia, ugyanis kerek-perec közölték vele, hogy ő soha nem lehet az RTL-nél műsorvezető.
A csatorna emberei meg is indokolták az elutasítást: kifogásolták, hogy Osváth Zsolt nem vékony (nem ezt a szót használták), valamint a nemi irányultságával sem voltak kibékülve (ezt sem ilyen finoman közölték).
A videó, amin Osváth köntörfalazás nélkül elmeséli a történetet:
@forbeshungary Ez itt a Forbes podcastjének második adása. Mindenről, ami üzlet – az EBITDA-tól az önismeretig. Vendégek Ács Gábor, a Forbes főmunkatársa, és Osváth Zsolt, tartalomgyártó és étteremtulajdonos. #forbes #forbeshungary #forbesdeal original sound - ForbesHungary