5+1 meglepő tény a mobiltelefonokról, amit valószínűleg még sosem mondtak neked
Olvass tovább...
A Vodafone januártól márkaváltáson esik át, One lesz az új neve, sokakban felmerült, hogy mi lesz az előfizetésükkel vagy a hűségidővel.
Mint azt korábban megírtuk, januártól nagy változások lesznek a hazai médiaszolgáltatói piacon. A 4iG Nyrt. által felvásárolt Vodafone Magyarország, DIGI, Antenna Hungária és Invitech cégek egyesülnek, és One néven folytatják tovább tevékenységüket.
A lépéssel létrejön Magyarország második legnagyobb telekommunikációs vállalata, amely a távközlési szolgáltatások teljes spektrumát lefedi a lakossági, illetve a kis- és nagyvállalati szegmensben.
A márkaváltás miatt nem változnak az előfizetések és tarifacsomagok feltételei. A márkaváltás nem érinti az előfizetői szerződések tartalmát és feltételeit, az ügyfeleknek ezzel nincs teendője, ahogy nem módosul a csomagok tartalma és nem indul újra a hűségidő sem.
Ahogy az ilyenkor várható, az üzlethálózat is megújul: a Digi, a Vodafone és a korábbi Invitel üzleteinek összevonásával a One 98 településen 135 üzletben várja majd ügyfeleit.
Olvass tovább...
A lakossági ügyfélkiszolgálás is integráltan működik 2025-től: mind a Digi, mind a Vodafone ügyfelei ugyanazon ügyfélszolgálati telefonszámon és már a One arculatával működő digitális felületeken intézhetik szolgáltatásaikkal kapcsolatos ügyeiket.
A közép-és nagyvállalati – jelenlegi Invitech és Vodafone Business ügyfelek – szintén egy ügyfélszolgálati telefonszámon, egy weboldalon és nekik dedikált kapcsolattartójukon keresztül intézhetik ügyeiket.
Mivel azt a hazai jogszabályok lehetővé teszik, a Vodafone, vagyis a One jövőre is díjat emel. Jó hír, hogy nem januártól, hanem néhány hónappal később. Májustól 3,5 százalékos díjkorrekciót jelentett be a cég, az első emelt számlákat májusban kapják kézhez az ügyfelek.
A másik jó hír, hogy infláció alatti mértékű a díjemelés. A Vodafone Magyarország a 2023. szeptember 1. és 2024. augusztus 31. közötti periódust veszi figyelembe. A KSH vonatkozó inflációs adata 5,46 százalék volt ebben az időszakban, a cég ennél alacsonyabb drágítás mellett döntött.
A távközlési szolgáltatóknak egyébként jogszabály biztosítja, hogy évi egyszer lekövethessék az inflációt és korrigálhassák előfizetéseik és szolgáltatásaik árát.
Olvass tovább...