Igazán meglepő, ahogy régen reagáltak az emberek egy-egy népszerű termék eltűnésére.
Eljött a karácsonyi vásárlás ideje, és sorra telnek meg a boltok kíváncsi emberekkel, akik ajándékokat vadásznak a nagy napra, hogy örömet szerezzenek szeretteiknek, és a tökéletes ajándékot megtalálni nagyon nem egyszerű. Minden évben vannak slágertermékek, amelyek már nagyon korán elfogynak, hiszen rengetegen szeretnék pont azt begyűjteni karácsonyra.
Vannak nagyon meglepő karácsonyi ajándék slágertermékek is a magyar történelemben, és ehhez csak néhány évtizedet kell visszaugranunk az időben, és nagyon különleges történetekkel találkozhatunk.
1962-ben például a nagy karácsonyi választékba került az üveg TV-előtét a Corvin Áruházban, amely arra volt hivatott, hogy megvédje az emberek szemét a képernyő kékes fényétől, hiszen ekkoriban már elterjedt volt a tévé a háztartásokban, így fontos lett a szemek védelme is. Ám sokallták az emberek ezen védőfelszerelések árát, derült ki a 24.hu cikkéből.
Így pedig különböző más megoldásokra szánták magukat, a piacon megjelentek olyan termékek, amelyek hasonló célra voltak alkalmasak.
Az üvegből készült védő tehát drága lett, és az emberek a fóliához nyúltak, ez pedig egy másik hiányt generált, azt, hogy a fólia eltűnt a boltok polcairól. Érdekesség az is, hogy az újságokban olvasói levelek jelentek meg azzal kapcsolatban, hogy a celofán mikor lesz újra kapható a boltokban.
Érdekesség tehát, hogy egykor igen különleges előtétekkel próbálták meg védeni a szemeiket a tévénézők, sokan tehát már a hatvanas években is azon voltak hogy a tévézés káros hatásait mérsékeljék. A fifikás magyarok pedig alternatív megoldásokat is találtak, ha elfogyott az adott eszköz.