Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Kellemetlen újítást vezet be a Netflix - ez sokaknak nem fog tetszeni

Kellemetlen újítást vezet be a Netflix - ez sokaknak nem fog tetszeni

Zene, Film & Kultúra

Kellemetlen újítást vezet be a Netflix - ez sokaknak nem fog tetszeni

Zene, Film & Kultúra

Promotions 08:38

Hamarabb jönnek a reklámok, mint hittük.

A Netflix mostanában nem éppen a legjobb hírekkel szolgál az előfizetőinek, most éppen az szivárgott ki, hogy előbb szeretnék bevezetni a reklámokat a platformra, mint azt korábban gondoltuk.

A közelmúltban egy a munkatársaknak küldött levélben azt írták, hogy 2022 végére bevezethetik a kisebb előfizetést választóknak a reklámokat. A New York Timesnak nyilatkozó névtelen források szerint a streaming óriáscég az év utolsó három hónapjában szeretné meglépni ezt.

A bennfentesek szerint nagyjából ugyanebben az időben fog megtörténni a Netflix fellépése az előfizetők közötti jelszó megosztás ellen.

A Netflix korábban már megerősítette, hogy reklámokat fog bevezetni, de ennyire gyorsan senki sem számított rá.

„Igen, gyors és ambiciózus, és némi kompromisszumra lesz szükség”

– áll a levélben.

A Netflix vezérigazgatója, Reed Hastings, a múlt hónapban a befektetőkkel folytatott negyedéves bevételi beszélgetés során kifejtette, hogy a hirdetések szolgáltatásba való beépítése „választási lehetőséget” adna a fogyasztóknak.

„Az Apple kivételével minden nagyobb streaming cég rendelkezik vagy jelentett be hirdetésekkel támogatott szolgáltatást”

– írják.

A Netflix ezzel a lépéssel szeretné alacsonyan tartani az árait, mivel a streaming szolgáltató 2022 első negyedévében 200 000 előfizetőt veszített világszerte, és várhatóan további 2 millióan fognak leiratkozni idén tavasszal.

Borítókép: Illusztráció/Profimedia