Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Végül elbukott a Sztárban sztár leszek is - az X-faktor maga alá temette a TV2 szuperprodukcióját

Végül elbukott a Sztárban sztár leszek is - az X-faktor maga alá temette a TV2 szuperprodukcióját

Zene, Film & Kultúra

Végül elbukott a Sztárban sztár leszek is - az X-faktor maga alá temette a TV2 szuperprodukcióját

Zene, Film & Kultúra

Helmeczi Benjamin 07:07

A Sztárban sztár leszek! nem sokáig tudta tartani magát az X-faktorral szemben.

Az elmúlt egy év legerősebb hetével, 17,4%-os közönségaránnyal nyerte a 41. hetet az RTL Klub. A csatorna magabiztosan hozta a hétköznap estéket, köszönhetően a Keresztanyunak és a Survivornak. A saját gyártású sorozat heti átlagban 15,5, míg a túlélőshow átlagosan 16,7%-kal futott a fő kereskedelmi célcsoportban, ami azt jelenti, hogy a finálé hetében jócskán belehúzott a Survivor.

A kaland reality 35 epizódos évada 15,2%-os átlagos közönségarányt ért el a 18-49 évesek körében, a műsor az RTL Most-on közel 2 millió videóindítással, a kapcsolódó shortformok pedig csaknem 1,5 millió videóindítással büszkélkedhetnek - ez mindenképpen egy kimagasló teljesítmény.

Azonban amire a leginkább büszke lehet az RTL Klub, az az, hogy az X-faktor két hét alatt megdöntötte a Sztárban sztár leszek! nézettségét. A tehetségkutató showműsor második adása a fő célcsoportban 35,7%-os közönségarányt ért el, a teljes lakosságból csaknem 1 millió 110 ezren nézték a jubileumi évad második válogatóját.

Ezzel az eredménnyel a második adás az év második legnézettebb műsora lett a 18-49 évesek körében, nézőszámban pedig megelőzte az Eb döntőt is.

Az epizód az online térben is jól teljesített: az RTL Most felületén hétfő reggelig 110 ezer videóindítást regisztrált a műsor és ezzel a hét legnézettebb online tartalma lett a platformon.

Az X-Faktor után kezdődő Életünk története a 18-49-es korosztályban 12,3%-os közönségarányt hozott. Összeségében a szombat estét az RTL Klub (18-49-ben) 28,6 SHR%-kal nyerte a legfőbb riválisával szemben, amely 11 SHR%-ot ért el. Ezzel szemben a Dancing with the Stars továbbra is csak gyenge számokat produkál, vagyis az emberek nagy részét hidegen hagyja a TV2 táncos műsora.

A vasárnap estét viszont egyértelműen a TV2 vitte, a Sztárban sztár leszek! ismét több, mint 1 millió nézőt ültetett a képernyő elé, míg az Álarcos énekes 660 ezer nézőt vonzott.

Alább láthatjátok a 41. hét tíz legnézettebb műsorát, a teljes lakosságban:

  1. X-faktor (RTL Klub) - 1 109 696
  2. Sztárban sztár leszek (TV2) - 1 057 562
  3. Előválasztás 2021 (RTL Klub) - 815 723
  4. Keresztanyu (RTL Klub) - 759 268
  5. Tények (TV2) - 746 220
  6. Híradó (RTL Klub) - 737 006
  7. Dancing with the Stars (TV2) - 676 085
  8. Tények Plusz (TV2) - 669 806
  9. Fókusz - Ki van a maszk mögött? (RTL Klub) - 662 914
  10. Álarcos énekes (RTL Klub) - 662 294

Borítókép: Sajtóklub