Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Tökéletes remixeket kapott Deadmau5 klasszikus trackje

Tökéletes remixeket kapott Deadmau5 klasszikus trackje

Zene, Film & Kultúra

Tökéletes remixeket kapott Deadmau5 klasszikus trackje

Zene, Film & Kultúra

Promotions 12:08
A kanadai producer stílusát szinte képtelenség behatárolni. Vegyíti a progressive és electro jegyeket, amikbe a trancetől kezdve a technoig szinte bármit bele tud csempészni alkotásaiba. Legutóbbi albumán még olyan számok is szerepeltek, amikbe csak klasszikus zongora szólalt meg, olykor komolyzenei módon. A 35 éves zeneszerző sosem követte a populáris trendeket, egyszerűen csak csinálta, amit szeret. Pont ezzel az egyedi stílussal tudta kivívni a közönség szeretetét és beinteni a mainstream zeneszerzőknek. A Strobe című száma még 2009-ben látott napvilágot a „For Lack of a Better Name” című albumon. Az eredeti muzsika 34 milliós megtekintés hozott YouTube-on, ami már csak azért is kiemelkedő, mert az elektronikus zenék nem igazán tudnak ilyen félelmetes hallgatottságot generálni. A Strobe egy olyan 10 perces melódia lett, amit mindenki imádott. Chillből építkezett fel progressive houseba, ezzel is szemléltetve Deadmau5 egyedi stílusát. Az eredeti számot ide kattintva tudjuk meghallgatni.

Tehát a MAU50100 névre hallgató kiadvány öt darab átgondolást tartalmaz. Legelsőként a Feed Me remixét hallhatjuk, aki electro house stílusban alakított kicsit a Strobe-on. Ez egyáltalán nem érzékelhető, mivel nem ment 128 percenkénti leütésszám fölé, sőt, 3 és fél percnél még egy tökéletesebb és lágyabb kiállást is generált, mint maga Deadmau5. Egyértelműen ez az igazi érdeme a remixnek, a többi már csak ráadás a táncolhatóság kedvéért. Egyértelműen a legpopulárisabb az öt közül.


Com Truise is félelmetes dolgot művelt. Sok producer pont mostanság érzi úgy, hogy visszatérjen a 80-as évek diszkós hangzásvilágához. Ezt rengeteg zenekar is próbálja újjáéleszteni. Truise pont ezt érte el, egy kis downtempoval keverve. Igen, akinek feltűnt, a producer neve Tom Cruise-ból van összeeszkábálva.


Mi lesz a drum & bass rajongókkal? Nekik kell a legkevésbé csüggedniük. Az olyan számok, mint a Strobe, pont kedvez a liquid drum & bass stílusának. A Dimension remixe elsőre tipikus DnB újragondolásnak tűnhet a szokásos monoton elemekkel, de a harmadik perctől itt is jön a váltás. A stílus kedvelői ezeknél a részeknél szokták a legjobban felkapni a fejüket. Ez szerintem itt is meg fog történni.
 

Lane 8 is friss zeneszerző a szakmában. Sok stílusba belekóstolt, mire rájött, hogy az elektronikus zene lesz az ő világa. 2013-ban csatlakozott is az Above & Beyond producer trió érdekeltségébe tartozó Anjunadeep kiadóhoz. Aki ismeri az Anjunadeep zenéit, az tudja, hogy a lassabb, deep számok felé veszik az irányt, kicsit evezve a minimal felé. Lane 8 remek újragondolást készített, de nem a széles közönségnek szól, kizárólag a stílus kedvelőinek.
 

Az utolsó remix a személyes kedvencem. ATTLAS szinte egy teljesen más világba visz minket és végérvényesen ki tudunk szakadni a valóságból. Az ilyen remekművek miatt érdemes olykor az elektronikus zene felé venni az irányt. A baráti körömből sokan hívják ezt a fajta stílust utazós zenének, és valamennyire tényleg az. ATTLAS átdolgozása azért is fenomenális, mert Ő használja a legtöbb stílus keveréket, valamint rejtett dallamot és hangzást. A végén csak a zongora marad, ami addig gyakorlatilag nem is játszott szerepet.
 

A MAU50100 tökéletes anyag lett, ami mesterien vonultatja fel a zenei stílusokat, egy olyan trackhez, ami tényleg ilyen minőségi átdolgozásokat érdemel. (Torony)