Vodafone-os vagy? Akkor készülj fel a leállásra!
A Vodafone Magyarország a hétfői közleményében bejelentette, hogy július 11. és 16. között informatikai átállást végez, ami tulajdonképpen a Vodafone-UPC integráció utolsó lépése. Az átállás alatt az alapszolgáltatások, azaz az otthoni szolgáltatások, mint a vezetékes TV, internet és telefon, a mobil hívások indítása és fogadása, az SMS küldés és fogadás, az adathasználat, valamint a telefonos ügyfélszolgálaton keresztüli hibabejelentés ez idő alatt is végig elérhetők lesznek, azonban az online és a személyes ügyintézés, az értékesítés, valamint egyes speciális szolgáltatások - mobilvásárlás, autópályamatrica, parkolás - nem fognak működni; ráadásul egyes szolgáltatások már június 24-től nem lesznek elérhetők.
Hogy pontosan mi lesz elérhető, és mi nem, arról alább olvashattok részletesebben:
Június 24. és július 16. között nem lesz elérhető:
- Vezetékes szolgáltatással kapcsolatos webshop, online leadott rendelések - új vezetékes szolgáltatás vagy médiaeszköz megrendelése online június 23-ig vagy személyesen az üzletekben július 7-ig lehetséges;
- Meglévő vezetékes szolgáltatások áthelyezése egy másik címre.
Július 11-16. között nem lesz elérhető:
- Mobil előfizetéssel kapcsolatos webshop, online leadott rendelések. Emiatt új szolgáltatás vagy készülék rendelésére, vagy meglévő mobil előfizetés módosítására július 11-ig van lehetősége az ügyfeleknek. A szolgáltató azt javasolja továbbá az ügyfeleknek, hogy július 6-ig rendeljék meg SIM kártájukat vagy mobil készüléküket, hogy még időben kiszállíthassák;
- My Vodafone online ügyfélszolgálat, My Vodafone alkalmazás – a Vodafone weboldalon és alkalmazásban nem érhetők el a számlák, szolgáltatások;
- Meglévő vezetékes szolgáltatások módosítása;
- Streaming és kiegészítő TV szolgáltatások megrendelése;
- Meglévő mobil előfizetés módosítása (szerződéshosszabbítás, tarifacsomagváltás). Adat- és egyéb kiegészítő opciók vásárlása. Roaming szolgáltatás aktiválása;
- Mobil és vezetékes számlázással kapcsolatos online és személyes ügyintézés;
- Vodafone TV web és mobil alkalmazás elérés;
- Eszközökkel/készülékekkel kapcsolatos ügyintézés (szerviz, kárrendezés, biztosítás);
- Mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó);
- Easy Rider alkalmazás;
- Feltöltőkártyás éves adategyeztetés, SIM kártya aktiválás.
A Vodafone létrehozott egy külön aloldalt, ahol az átállással kapcsolatos információkat lehet megtalálni. Itt olvashatjátok a teljes listát az informatikai átállásban érintett folyamatokról és a teendőkről.
A Vodafone arra kéri az ügyfeleit, hogy a szükséges ügyeiket intézzék el még az átállás előtt, továbbá felhívják a figyelmet arra, hogy egyes, vezetékes szolgáltatásokhoz kapcsolódó ügyintézésekre már június 24-től csak korlátozottan lesz lehetőség. A társaság azt kéri a vezetékes ügyfelektől, hogy július 6-áig fizessék be a számláikat, a mobilosok pedig július 11-éig intézzék el a befizetést.
A Vodafone azt ígéri, hogy a befizetési határidőt meghosszabbítják, a szolgáltató nem számít fel késedelmi kamatot és elektronikus számla esetén az ügyfelek nem veszítik el az e-pack kedvezményt sem.
Borítókép: Illusztráció / Profimedia