Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Radikális lépésre szánta el magát a Volkswagen

Radikális lépésre szánta el magát a Volkswagen

Tech & Tudomány

Radikális lépésre szánta el magát a Volkswagen

Tech & Tudomány

TK 17:30

Teljes arculatváltás mellett döntött a német autógyártó, a Volkswagen, amelynek legradikálisabb döntése, hogy lecserélik a világszerte ismert logót.

„Története legnagyobb szabású átalakulásán megy keresztül” az 1937-ben alapított Volkswagen

– mondta Jürgen Strackmann értékesítési és marketing vezető a távirati iroda tudósítása szerint.

Strackmann azt a tájékoztatást adta, hogy várhatóan a 2030-as évek elején jelenik meg az utolsó új fejlesztésű belső égésű motor az autógyártó kínálatában, amit nagyjából 2040-ig értékesítenek majd. Ha egy autó átlagos élettartamát nézzük, akkor 2050 körül tűnhetnek el a hagyományos Volkswagenek az utakról.

A kézzel fogható változásra azonban csak szeptember 12-ig kell várni, ugyanis a frankfurti autószalonon mutatják be a Volkswagen új emlémáját, ami leváltja az eddigi hagyományos kék-ezüst VW logót. A wolfsburgi székház tetején elhelyezett logót is leszerelik, a 8 méter átmérőjű, 7,5 tonnás korongot már a napokban eltávolítják a 70 méter magas épületről.

A német autógyártó valószínűleg azért döntött a teljes arculatváltás mellett, mert a dízelbotrányként elhíresült ügy a Volkswagent rázta meg a legjobban. Ennek apropóján a társaság vezetői úgy döntöttek, hogy az elektromos autókban látják a jövőt, és az a céljuk, hogy 2025-re a VW a világ első számú elektromos autógyártója legyen.

A csoporthoz a névadó Volkswagen mellett az Audi, a Bentley, a Bugatti, a Lamborghini, a Porsche, a Seat és a Skoda, valamint a Ducati sportmotorkerékpár márka tartozik, és saját márkájú haszonjárművei mellett a Scania és a MAN tehergépjárműveket is a Volkswagen csoport gyártja.

Borítókép: AFP