Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Így nézünk majd ki a repülőkön kialakított állóhelyeken – képek

Így nézünk majd ki a repülőkön kialakított állóhelyeken – képek

Tech & Tudomány

Így nézünk majd ki a repülőkön kialakított állóhelyeken – képek

Tech & Tudomány

AA 11:20

A kevésbé tehetős utasoknak ez is jó lesz a repülőn? Itt a SkyRider: a szék, ami nem szék. Az állóhely bevezetésével a maximális kihasználás érdekében a turistaosztályon több embert lehet majd összetömöríteni kis helyre, hogy a jobban fizető utasokból is több férjen a luxusosztályon.

Az egy dolog, hogy a futballstadionokból kikoptak Európa-szerte az állóhelyek,

merthogy fő a biztonság. Pedig azok a régi nagy meccsek, rangadók itthon, telt ház előtt, ugrálva hóban, fagyban, az volt az igazi, nem ez a mai steril megoldás, na mindegy. 

Az egy másik dolog, hogy a repülőkön elkezdenek hamarosan megjelenni az állóhelyek,

merthogy fő... – a maximális kihasználás, az üzlet.

Így aztán ülőhelynek álcázott állóhelyeket is gyártanak, egészen konkrétan a Avio Interiors nevű Olaszországban bejegyzett cég. Kiállításon újra bemutatta, hogyan képzeli.

A magyar AirPortal pedig ott járt, és úgytartja: 

amit széknek bemutattak, az nem is szék, hanem állóhely. 

Pedig elég vonzó nevet találtak ki az ülőhelynek kinéző valaminek, úgy hívják, SkyRider, és a szintén újonnan kitalált basic economy osztály bútordarabja lenne, ha ez egyáltalán kimeríti a bútor fogalmát.

Háromosztályt akarnak, ezeken pedig annyi utast, amennyi eddig csak egyosztályos elrendezésben fért el,

így annyi (kevésbé tehetős) utast lehet majd összezárni a repülőben, amennyit csak megenged a hatóság.

Már csak az utasokat kellene megkérdezni (előre tájékoztatni), akarnak-e nyeregbe pattanni, merthogy a kritika alapján ez legfeljebb annak minősül.

Egy igazi széknél magasabban kell rajta elhelyezkedni, majdnem nyújtott lábbal utazni. 

Azt egyébként szívesen megtennénk, csak éppen vízszintesen. 

 

 

Borítókép: Melyik repülőkre kellenek majd az állóhelyek? (fotók: AFP)