Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

VV10 botrány: intim képek kerülhettek elő Virágról, prostitúcióval vádolják a villa szexmacskáját

VV10 botrány: intim képek kerülhettek elő Virágról, prostitúcióval vádolják a villa szexmacskáját

Színes

VV10 botrány: intim képek kerülhettek elő Virágról, prostitúcióval vádolják a villa szexmacskáját

Színes

Promotions 20:39

Pár napja elkezdtek képek szivárogni a netre Virágról, mindehhez pedig történeteket is mellékeltek.

A 21. században, az internet korában nem lehet végképp eltörölni a múltunkat, bármit is tettünk mindig ott marad, másrészről 21. században, a Facebook korában, a deepfake és a fakenews világában bármit mesterségesen is lehet kreálni. 

Ebben a nagy zűrzavarban a Való Világ új szériája kapcsán a villa egyik leginkább rivaldafényben lévő csajáról, VV Virágról kezdtek internetre dobni olyan képeket és információkat,

amelyekből akár egy kisebb botrány is kerekedhet, feltéve, ha igaznak bizonyulnak az állítások.

A Blikk pár napja már megírta, hogy a Facebook-os csoportokban, ahol aztán tényleg kontrollálatlanul ömlik az információ, persze minden forrás nélkül, felröppent egy pletyka, miszerint két hölgy is van a villában, akik prostitúcióba keveredhettek korábban. A vádlók pedig azért, hogy állításaikat bzonyítsák, azt ígérték, hogy létrehoznak egy oldalt is, ahol megdönthetetlen bizonyítékokkal szolgálnak majd az állításaikat illetően.

A sztori amúgy nem lenne meglepő, hiszen korábban több villalakóról is kiderült, hogy voltak ügyeik, 2014-ben például VV Veronikáról derítette ki a Blikk, hogy prostituáltként dolgozott.

Embereink valószínűleg beváltották az ígéretüket, így most két blogszerű véleményoldal is megjelent a net sűrűjében, az Imc500 és Vipzone is képeket közölt egy Virágra megszólalásig hasonlító lányról, aki fent van a Rosszlányok.hu-n. Egyelőre ennyit tudunk, az oldalak léteznek, a csatorna pedig érdemben egyelőre nem reagált a felröppent hírekre.

Borítókép: RTL Klub offical