Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

A gazdasági válság miatt egyre több a „sugar baby”

A gazdasági válság miatt egyre több a „sugar baby”

Színes

A gazdasági válság miatt egyre több a „sugar baby”

Színes

Buda Villő 08:08

A koronavírus okozta bizonytalanság és a globális recesszió miatt egyre többen sugar baby-ként teremtik meg maguknak az anyagi biztonságot.

Ázsiában sok fiatalnak – különösen azoknak, akik frissen diplomáztak – azzal kell szembesülniük, hogy egy rendkívül furcsa világba csöppentek bele, amelyben a globális recesszió és a koronavírus miatt a szokottnál is nehezebb munkát találni és anyagilag stabil helyzetet teremteni maguknak. Arról nem is beszélve, hogy a fiatal munkaerő jelentős részének a diákhitelét is törlesztenie kell valamiből.

vice.com nemrégiben arról írt, hogy ebben a bonyolult helyzetben egyre többen döntenek úgy, hogy sugar baby-ként teremtik meg maguknak az anyagi biztonságot.


Forrás: PixaBay

Mit jelent a sugar-párkapcsolat?

„A sugar, mint cukor arra utal, hogy az élet lehet édes. Elhatározás kérdése, hogy megtaláljuk azt a partnert, akivel boldogok lehetünk, és aki ideális a számunkra. Mindenkinek van egy elképzelése, hogy hogyan szeretne élni, és az álmokat pedig érdemes valóra váltani. Ha lehet az életünk édes, miért ne olyan emberek között keresnénk társat, aki ezt tapasztalatuk révén biztosítani tudják” 

– olvasható egy népszerű sugar baby társkereső, a puncs.hu oldalán.

A sugar randizás egy kölcsönösen előnyös kapcsolat a sugar baby-k és a sugar daddy-k vagy sugar mommy-k között, amely általában pénzzel, ajándékokkal illetve egyéb anyagi juttatásokkal jár, cserébe a sugar baby társaságáért és idejéért.

A szex egyébként opcionális egy ilyen jellegű kapcsolatban, a felek maguk közt egyeznek meg a feltételekről. 


Forrás: PixaBay

A Vice arról ír, hogy Ázsiában a világjárvány sokkal nyitottabbá tette az embereket a sugar jellegű kapcsolatok iránt.

Míg a Fülöp-szigeteken 65 százalékkal nőtt azok száma, akik a járvány idején kóstoltak bele először a sugar-életmódba, addig Malajzia, Szingapúr, Indonézia és India is emelkedő tendenciáról számolt be a COVID-19 terjedését követően.

„Sosem gondoltam, hogy valaha belemegyek valami ilyesmibe” 

– mondta el a Vice-nak Akash Durani*, egy 23 éves, újdonsült sugar baby, aki – miután elbocsátották a start up cégtől, ahol korábban dolgozott – hamar rájött, hogy milyen édes előnyökkel is jár ez a „hivatás”:

„Nem hittem el, hogy valaki számára az jelenti a tökéletes kapcsolatot, hogy én biztonságban és kényelmesen érzem magam mellette, és mindent megkapok, amire csak szükségem van. [...] Felszabadító és üdítő élmény volt”.

Azonban nem minden olyan tökéletes, mint amilyennek látszik. Mint arról korábban szó esett, a fiatalok kiszolgáltatott helyzetbe való belekényszerülése a „cukros apukák és anyukák” számának növekedéséhez vezetett. Ez a hirtelen növekedés azonban azt eredményezte, hogy

a csalók száma is nőtt, akik „sugar szülőnek” tettetik magukat, miközben anyagilag és szexuálisan is „meglopják” azokat a fiatalokat, akik ebbe a visszás helyzetbe kényszerülnek.

A veszélyek ellenére azonban egyelőre úgy tűnik, hogy a fiatalokat vonzza ez az életmód, amely nemcsak anyagi biztonságot, hanem luxus életkörülményeket is teremt a számukra.

*A megszólaló valódi nevét a kérésére a lap újságírói megváltoztatták.

Borítókép: PixaBay