Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Tudtad, hogy egy vegán tovább bírja az ágyban, mint egy húsevő?

Tudtad, hogy egy vegán tovább bírja az ágyban, mint egy húsevő?

Színes

Tudtad, hogy egy vegán tovább bírja az ágyban, mint egy húsevő?

Színes

Toronicza Péter 21:42

Legalábbis a PETA ezt akarja elhitetni az emberekkel.

A PETA állatvédő szervezet bár jó célokat képvisel, néha iszonyatosan el szokott náluk gurulni a gyógyszer. A South Park elég keményen oda is szúrt nekik a 8-ik évad 8-ik epizódjában, amiben az amerikai elnökválasztást is kifigurázták.

Továbbra sem bántom sem a vegánokat, sem a húsevőket, de azt hirdetem, amit sok szakértő is mond, hogy a kiegyensúlyozott táplálkozáshoz mindenre szüksége van a szervezetünknek. Ha húst-hússal eszünk egészségtelen, és fenntarthatóság szempontjából sem játszik, de ha csak zöldségeket fogyasztunk, és mellé egy csomó táplálékkiegészítőt szedünk, az sem a legjobb megoldás.

A PETA anno legyártott egy reklámot, ami elég sokaknál kiverte a biztosítékot. A kisfilmben osztott képernyőn két pár szeretkezik: a húsevő elég hamar befejezi a dolgot, de a vegán mester még bírja és bírja, mert a sok répától áll a répa. Ha ez még nem lenne elég, amíg a vegánok akcióznak, addig a húsevőnek a fejére ráesik egy légkondicionáló is. Miért? Hát mert húsevő. Minek fejezte be olyan hamar a szexet, akkor nem esett volna rá.

A PETA a reklámjával vicces akart lenni, de a marketingesei nem igazán gondolták át a dolgot. (Mint elég sokszor.) Pedig fizettek is volna, hogy a 2016-os Super Bowl alatt lemehessen a kisfilm, de hát az NFL elküldte őket melegebb éghajlatra, ahogy szokta. Persze tegyük hozzá, hogy az állatvédő szervezet néha direkt akar provokálni, de azt nagyon rosszul csinálják.

Most újra elővették a videót a koronavírus miatt, amihez ennyit írtak:

„Remélhetőleg egy vegán pasival vagy egy lakásban, így tovább fogod bírni a karantént.”

Ismét egy hatalmas mellélövés, mert innentől nem csak a reklám miatt kritizálják őket, hanem azért is, mert így állnak hozzá a helyzethez.

Borítókép: Crop Trust