Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Pelenkázó forradalom a férfi WC-ben

Pelenkázó forradalom a férfi WC-ben

Színes

Pelenkázó forradalom a férfi WC-ben

Színes

MM 09:15

A világ legtöbb országában csak elvétve akadnak olyan férfi mosdók, amelyeket felszereltek pelenkázóasztallal. Magyarországon az IKEA-ban és a felújított Szépművészeti Múzeumban találunk ilyesmire példát. A Pampers új kezdeményezésével remélhetőleg nőni fog ez a szám és mielőbb eljut hazánkba is.

Donte Palmer egy átlagos édesapa, aki tavaly szeptemberben egy olyan képet tett ki az Instagramra, amelyen a földön guggolva, a térdén próbálja tisztába tenni a kisfiát.

Miért nincsen pelenkázó a férfi mosdókban? Mintha nem is léteznénk a mai társadalomban!

- írta a kép alá, amit azóta több mint tizezren kedveltek.

A férfi ekkor még nem is sejtette, hogy valódi mozgalmat indít majd el a fotóval, és lesz olyan cég, aki lát fantáziát a felvetésében.

Egy felmérés szerint az Egyesült Államokban a férfiak 90%-a járt már hasonlóan, vagyis szerette volna kicserélni gyermeke pelenkáját, de ehhez nem talált megfelelő körülményeket és berendezést a férfi mosdókban. Ha belegondolunk, a kezdeményezés teljesen valós problémára világít rá. Az apukák hazánkban is egyre tevékenyebben veszik ki részüket a gyerekek körüli feladatokból, így bőven adódhat olyan helyzet, amikor ők vannak az apróságokkal, és bizony jól jönne egy pelenkázó a WC fedél vagy az autó hátsó ülése helyett.

John Legend maga is két gyermek apukája. Forrás: billboard.com

 

Szerencsére ezt a Pampers is hasonlóan gondolja, ezért ígéretett tett arra, hogy 2021-ig ötezer pelenkázót helyez el Észak-Amerika-szerte. A kampány reklámarcának John Legend amerikai énekest kérték fel.

 

Rendkívül izgatott vagyok, hogy szerepelhetek ebben a kampányban. Szeretem, ha egy édesapa gyakorlatias és fontosnak tartom, hogy elismerjük az apák szerepét a kisbabák életében.

A Procter&Gamble vállalathoz tartozó Pampers ezzel nem csupán a mindennapokat szeretné megkönnyíteni, hanem támogatja a gyereküket minden téren ellátni képes apukák képének általánossá válását is.

Reménykedjünk benne, hogy a pozitív példa ragadós lesz és a kampánnyal Európában is találkozhatunk.

Borítókép: The Bump