Eme két alapértékre épít a burzsuj-kompatibilis Uber is, ami történetesen maga az Uber. A cég Budapesten csak az alapszolgáltatásával van jelen, a nagyobb világvárosokban – mármint azokban, ahol nem tiltották ki őket – azonban többféle csomag közül is választhatnak a felhasználók. Ilyen például London, ahol már működik az UberLUX. A koncepció szóról szóra ugyanaz, a különbség mégis jelentős: az autók az Audi, a BMW és a Mercedes csúcsmodelljei, sötétített üvegekkel, elegánsan felöltözött, udvarias sofőrökkel, akik aztán ugyanúgy elvisznek A-pontból B-be, mint a többi Uber esetében.
Mindezért persze jóval többet kell fizetni, mint a fapados Uberért, de nagyságrenddel kevesebbet annál, mintha egy limuzinkölcsönzőből rendeltünk volna hasonló kaliberű autót, sofőrrel. Az alap Uberhez képest az UberLUX alapdíja a duplája (2,5 helyett 5 font) és a többi tarifa is körülbelül két és félszer magasabb a fapados verzióénál. Mindemellett sem lehet kérdés, hogy az UberLUX sikeres lesz, ahogyan az sem, hogy a sofőröknek is megérheti 15-20 ezer fontért venni egy páréves S-osztályt.