Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Cristiano Ronaldo visszatér a Premier League-be?

Cristiano Ronaldo visszatér a Premier League-be?

Sport & Szabadidő

Cristiano Ronaldo visszatér a Premier League-be?

Sport & Szabadidő

HZS - 2020.06.18. 06:36

A Marca úgy értesült, hogy 120 millió euró ellenében a Chelsea leigazolná a Juventus világsztárját, Cristiano Ronaldót.

Nagyon úgy tűnik, hogy 2020 nyarán a Chelsea lesz az egyik, ha nem a legaktívabb klub a futball átigazolási piacán. A londoni csapat ugyanis Frank Lampard vezetésével megújulásra készül, ehhez pedig több labdarúgóra is szüksége van. Az már szinte bizonyos, hogy Willian és Pedro elhagyja az együttest, s könnyen lehet, hogy Olivier Giroud is távozik – így tehát a Chelsea támadószekciója fog a leginkább átalakulni. (Ennek az átalakulásnak az első lépése már Pulisic szerződtetésével megkezdődött.)

Az már korábban eldőlt, hogy az Ajax labdarúgója, Hakim Ziyech július 1-jével csatlakozik a klubhoz, amelynek orosz elnöke, Roman Abramovich nem sajnálva a pénzt még több sztárt szeretne Londonban látni.

Az RB Leipzig támadója, Timo Werner egybehangzó sajtóértesülések szerint a Premier League együtteshez kerül 2020 nyarán. Werner mellett pedig érkezhet a Leverkusen fiatal sztárja, Kai Havertz is. A német támadót az Express szerint Abramovich személyesen próbálta meggyőzni arról, hogy igazoljon a Chelsea-hez.

Ami a fentieknél talán még érdekesebb, az az, hogy a Marca úgy tudja: Cristiano Ronaldo 120 millió euróért a londoni együtteshez szerződhet. Az ötszörös aranylabdás számára nem ismeretlen a Premier Legue közege, korábban ugyanis a Manchester United játékosa volt 2003 és 2009 között.

De, hogy a portugál futballista valóban elhagyná-e a Juventust a Chelsea-ért igencsak kétséges, hiszen Cristiano Ronaldo nemcsak játékosként fontos a Zebrák számára, hanem kiemelt szerep jut számára a klub globális terjeszkedésében, imázs- és márkaépítésében.

Borítókép: ISABELLA BONOTTO / AFP