promotions.hu
Sötét mód
Keresés
Menü megnyitás
Fogadást veszített, el kellett énekelnie a DVTK-indulót a Fradi-stadionnál
Borítókép:  youtube.com
Sport & Szabadidő
Kategória fejléc
Megosztás
Másolás

A Borsodi márka volt marketingvezetője, Juhász Péter TIbor elvesztett egy fogadást. A többit mutatjuk...

Juhász Péter Tibor a Borsodi márka volt marketingvezetője, és Marosi Gergő, a sör ügynökségének, a Mitónak a kreatív igazgatója fogadtak. Méghozzá abban, hogy a Borsodi Szituk kampányával nyernek-e valamely reklámversenyen ezüstérmet – írja a Kreatív.

Nos, a végeredmény jobban sikerült a vártnál:

a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és a Kreatív Hipnózisán is második helyet értek el.

A fogadást elvesztő Juhász Péter Tibornak így el kellett énekelnie a DVTK-indulót a Fradi-stadionnál. Íme a bizonyíték:

Hasonló tartalmak
Galéria - Van képünk hozzá
Színes
Tech & Tudomány
Helyi Hírek
Időjárás